Vodafone

Máte zablokované telefonní číslo a využíváte naše služby nově jako tarifní zákazník?

V tomto případě pravděpodobně došlo k blokaci vašeho telefonního čísla, protože jste si zvolili zasílání Tištěného vyúčtování a nebylo možné vám první Vyúčtování na vámi uvedenou adresu doručit.

Pro odblokaci:

Uhraďte Vyúčtování.
Jak zjistíte platební údaje?
Přijetí platby vám potvrdíme SMSkou.
Poté zajděte s osobním dokladem do kterékoliv prodejny.
Prodejce ověří vaše osobní doklady a adresu pro doručení Vyúčtování.
Následně vám služby odblokujeme.
Aby platba proběhla co nejdříve, doporučujeme úhradu přes bankomat nebo platební kartou.

Pokud u nás nejste nově na tarifních službách a blokujeme vás kvůli nezaplacenému Vyúčtování, podívejte se, co dělat.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace