Vodafone

Jak zálohovat obsah telefonu s aplikací Vodafone Backup+?

Služba Backup+ bude ukončena k 31. 7. 2017. Vámi zálohovaný obsah však zůstane v bezpečí ve službě Dropbox. Takže nyní potřebujete už jen aplikaci Dropbox, a můžete dále zálohovat nebo obnovovat vaše fotky a videa.

Vodafone Backup+ je služba, díky které nepřijdete o své fotografie, videa nebo další obsah z vašeho telefonu nebo tabletu. K zálohovanému obsahu se navíc můžete dostat z jakéhokoliv počítače díky propojení s Dropboxem. Aplikaci mohou využít všichni zákazníci Vodafonu a je dostupná pro Android a iOS.

Jak často provádí Vodafone Backup+ automatické zálohování?

Backup+ se pokusí nahrát váš obsah hned po jeho vytvoření, nicméně záleží na vašich preferencích týkajících se sítě. To, jak dlouho bude trvat nahrávání, záleží na vašem internetovém připojení a velikosti souborů, které nahráváte. Pokud používáte zařízení s iOS a máte k záloze hodně souborů, může to trvat trochu déle kvůli omezením v systému iOS. Přečtěte si prosím také naše tipy pro používání Backup+ na iPhonu nebo iPadu.

Tipy pro používání Backup+ na iPhonu nebo iPadu

Když je aplikace otevřená v popředí, váš obsah může být snadno zálohován a toto trvá ještě několik minut po zavření aplikace. Toto chování je dané platformou iOS. Abyste zajistili, že budou vaše soubory vždy zálohované, doporučujeme aplikaci Backup+ jednou za čas otevřít. Když budete nechávat všechny soubory zálohovat, doporučujeme mít aplikaci otevřenou, tak budete mít jistotu, že je vše bezpečně zazálohováno.

Kde najdu svůj zálohovaný obsah?

Váš obsah je bezpečně uložen ve službě Dropbox ve složce Vodafone Backup+.

Co se stane, když smažu zálohovaný obsah ve službě Dropbox?

Když smažete vybranou složku v Dropboxu, automaticky vypneme zálohování pro toto album. Pokud smažete pouze soubor, jednoduše zajistíme, že tento soubor už nebude zálohován.

Chci obnovit svůj telefon

To můžete udělat jednoduše v rámci aplikace Backup+.

  • Zvolte v menu položku "Stáhnout", abyste obnovili obsah do svého zařízení. Bude možné stáhnout pouze obsah, který je zálohovaný přes Backup+ a je uložen ve složce Backup+ v rámci Dropboxu. Jakmile dokončíte stahování, najdete svůj obsah zase ve své galerii nebo audio přehrávači.
Mohu používat Vodafone Backup+ na více než 1 zařízení?

Ano, můžete používat aplikaci Backup+ na vícero zařízeních současně. Stačí instalovat klienta Backup+, přihlásit se, propojit aplikaci s vaším účtem ve službě Dropbox a je to.

Co mám dělat, když ztratím telefon?

Budete muset odpojit Dropbox od ztraceného telefonu a od aplikace Vodafone Backup+. Postup je následující:

  • Přihlaste se do svého účtu Dropbox na počítači
  • Jděte na "Nastavení" a zvolte záložku "Bezpečnost"
  • Odpojte aplikaci Backup+ a telefon, který jste ztratili.

Tím dojde na ztraceném telefonu k odhlášení z účtu Dropbox a k rozpojení vazby mezi účtem Backup+ a účtem Dropbox. Nezapomeňte také na blokaci své SIM karty.

Jak zjistím zapomenuté heslo pro Backup+?

Backup+ používá Vodafone ID, které je používáno také pro další služby Vodafonu jako například Vodafone Protect. Své heslo můžete obnovit prostřednictvím aplikace Backup+.

Když připojuji svůj účet Dropbox k aplikaci Backup+, hlásí mi to chybu.

Může to být tím, že se pokoušíte k účtu Backup+ připojit jiný účet Dropbox, než se kterým jste se registrovali. S aplikací Backup+ může být propojen jen jeden účet Dropbox. Pokud chcete změnit účet Dropbox nebo si nemůžete vzpomenout, který účet Dropbox jste propojili s aplikací Backup+, kontaktujte prosím Linku péče o zákazníky.

Mám potíže s přístupem ke službě Dropbox nebo s aplikací Dropbox.

Ohledně otázek týkajících se přístupu ke službě Dropbox a vašemu obsahu uloženému v Backup+ kontaktujte prosím Dropbox.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace