Jak mohu u Androidu zaplatit za aplikace nebo služby Googlu přímo z Vyúčtování nebo kreditu?

  • Abyste mohli nakupovat v aplikaci Google Play pomocí vašeho mobilního telefonního čísla, stačí si ve svém telefonu nebo tabletu tento typ platby nastavit.
  • Všechny budoucí nákupy se vám pak budou účtovat do Vyúčtování, nebo strhávat z kreditu jako m-platby.

Jak nastavit platby?

V aplikaci Google Play si vyberte aplikaci, hru apod. a klikněte na koupit.

Rozklikněte Platební metody a vyberte možnost Použít platbu přes Vodafone. Následně proběhne ověření účtu.

Po úspěšném zadání všech potřebných údajů budete vyzváni k potvrzení platby heslem k vašemu Google účtu.

Hned po autorizaci a ověření platby automaticky začne stahování a instalace zakoupeného obsahu. O úspěšném provedení platby vás informujeme SMS zprávou.

Co dělat, pokud se nákup aplikace nedaří?

Příčin toho, že se nákup aplikace nezdařil, může být několik. Zkontrolujte prosím následující:

  • Ověřte, že máte aktivní službu m-platba.
  • Máte-li předplacenou kartu, ověřte si, že máte dostatečný kredit pro nákup aplikace.
  • Jestli máte paušál, zkontrolujte, že nákupu nebrání Volací limit.
  • Pokud jste už ve stejném zúčtovacím období nakupovali obsah třetích stran (týká se i SMS jízdenek, audiotexových linek apod.), mohli jste si vyčerpat Limit pro platby třetím stranám.
  • Pokud vám Google Play hlásí chybu při poslání autorizační SMS, ověřte v Nastavení - Správa aplikací - Obchod Google Play - Oprávnění aplikací, že pro Google Play máte povoleno oprávnění pro posílání a příjem SMS.
  • Další informace najdete také přímo na stránkách podpory Google.

Jak můžu služby koupené u Googlu reklamovat?

Informace k uplatnění reklamace nákupů u Googlu najdete kliknutím sem.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone