nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Proč mám naúčtované dva paušály v jednom Vyúčtování?

Změny na vašem zákaznickém účtu probíhají ihned po jejich zadání a hned také naúčtujeme paušální poplatek za nově aktivovanou službu - podívejte se jak. Proto doporučujeme změny balíčků provádět ke konci vašeho zúčtovacího období.

Pokud provedete změnu v Tarifu na míru  během zúčtovacího období, budete mít v dalším Vyúčtování zahrnutý poplatek za původní i za nový balíček. Jestliže jste v době změny ještě nevyčerpal všechny volné jednotky, o zbývající nepřijdete, sloučíme je totiž s volnými jednotkami z nového balíčku a budete si je moci vyčerpat do konce nového měsíčního cyklu (výjimkou je změna z neomezeného balíčku na nižší).

Jestliže využíváte některý ze starších tarifů, požádejte o změnu operátora Vodafone péče o zákazníky na lince *77. V tomto případě nevyužité volné jednotky nepřevádíme, proto doporučujeme o změnu požádat na konci zúčtovacího období .

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace