nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices Vodafone

Proč mám naúčtované dva paušály v jednom Vyúčtování?

Změny na vašem zákaznickém účtu probíhají ihned po jejich zadání a hned také naúčtujeme paušální poplatek za nově aktivovanou službu - podívejte se jak. Proto doporučujeme změny balíčků provádět ke konci vašeho zúčtovacího období.

Pokud provedete změnu v Tarifu na míru  během zúčtovacího období, budete mít v dalším Vyúčtování zahrnutý poplatek za původní i za nový balíček. Jestliže jste v době změny ještě nevyčerpal všechny volné jednotky, o zbývající nepřijdete, sloučíme je totiž s volnými jednotkami z nového balíčku a budete si je moci vyčerpat do konce nového měsíčního cyklu (výjimkou je změna z neomezeného balíčku na nižší).

Jestliže využíváte některý ze starších tarifů, požádejte o změnu operátora Vodafone péče o zákazníky na lince *77. V tomto případě nevyužité volné jednotky nepřevádíme, proto doporučujeme o změnu požádat na konci měsíčního cyklu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace