Vodafone

Proč mám naúčtované dva paušály v jednom Vyúčtování?

Změny na vašem zákaznickém účtu probíhají ihned po jejich zadání a hned také naúčtujeme paušální poplatek za nově aktivovanou službu - podívejte se jak. Proto doporučujeme změny balíčků provádět ke konci vašeho zúčtovacího období.

Pokud provedete změnu v Tarifu na míru  během zúčtovacího období, budete mít v dalším Vyúčtování zahrnutý poplatek za původní i za nový balíček. Jestliže jste v době změny ještě nevyčerpal všechny volné jednotky, o zbývající nepřijdete, sloučíme je totiž s volnými jednotkami z nového balíčku a budete si je moci vyčerpat do konce nového měsíčního cyklu (výjimkou je změna z neomezeného balíčku na nižší).

Jestliže využíváte některý ze starších tarifů, požádejte o změnu operátora Vodafone péče o zákazníky na lince *77. V tomto případě nevyužité volné jednotky nepřevádíme, proto doporučujeme o změnu požádat na konci měsíčního cyklu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace