nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Můj Vodafone

Switch to english →

Jakým způsobem mám vrátit zařízení, když zruším Vodafone TV?

  • Pokud jste vypověděli službu Vodafone TV, je potřeba nám vrátit pronajatý set-top box, abychom mohli ukončit jeho nájem a nemuseli jsme vám ho účtovat, i když už službu Vodafone TV nevyužíváte.
  • Výpověď služby a ukončení pronájmu zařízení jsou dva různé kroky. Pokud Vodafone TV rušíte, nejprve se s námi domluvte na výpovědi, po zrušení služby nám pak do 14 dnů vraťte pronajaté zařízení.
Jak můžu pronajatý set-top box vrátit?

Zkontrolujte, že vracíte kompletní balení. Spolu se set-top boxem byste měli vrátit také napájecí kabel, dálkové ovládání a propojovací kabely (HDMI, ethernetový kabel).

  1. Poštou - stáhněte si Formulář o vrácení pronajatého zařízení a pečlivě ho vyplňte. Vyplněný formulář přiložte do zásilky se zařízením a pošlete nám ho na adresu Muff Logistics, Průmyslová 7, 108 00, Praha 10. Doporučujeme využít doporučenou zásilku, abyste měli jistotu, že k nám zásilka dorazila.
  2. V prodejně - navštivte některou z našich prodejen, kde můžete zařízení vrátit osobně. Při vrácení dostanete protokol o vrácení zařízení přímo na místě.
Set-top box jsem ztratil nebo je rozbitý, co mám dělat?
  • Pokud nám nemůžete vrátit funkční set-top box, doúčtujeme vám smluvní pokutu podle typu zařízení a měsíční pronájem ukončíme.
  • Kontaktujte nás telefonicky na *77 nebo osobně v prodejně, kde se spolu domluvíme na konkrétních krocích. Smluvní pokutu pak doúčtujeme do následujícího pravidelného Vyúčtování.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace