nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Jaké výhody má Vodafone MultiPass?

  • Díky Vodafone MultiPassu získáte výhody více balíčků Vodafone Pass najednou.
  • Vybrat si můžete ze 2 MultiPassů:
  1. Vodafone MultiPass Video + Music + Social
  2. Vodafone MultiPass Video + Music + Chat
Jak si Vodafone MultiPass zapnu nebo zruším?
Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Nastavení služeb - Internet
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
V části Vodafone Pass si vyberte Vodafone MultiPass, který chcete využít.
Změnu vám potvrdíme SMSkou.

Další možnosti:

  1. Aplikace Můj Vodafone - balíček najdete v sekci Služby - Nastavení internetových služeb - Vodafone Pass.
  2. Linka péče o zákazníky - zapnutí Vodafone MultiPassu zařídíte také s operátorem na čísle *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.
Jak proběhne aktivace a jak mi budete Vodafone MultiPass účtovat?

Vyberte si z následujících 4 možností podle aktuální situace:

  1. Aktivace Vodafone MultiPass (Vodafone Pass nepoužívám) - pokud ještě žádný z balíčků Vodafone Pass nepoužíváte, při aktivaci MultiPassu dojde k aktivaci všech zahrnutých balíčků. V prvním zúčtovacím období vám budeme účtovat poměrnou část měsíčního poplatku za Vodafone MultiPass.
  2. Aktivace Vodafone MultiPass (mám balíček Vodafone Pass) - když už některý ze zahrnutých balíčků Vodafone Pass používáte, doporučujeme nechat aktivaci MultiPassu na období před koncem zúčtovacího období. Měsíční poplatek za jednotlivé balíčky Vodafone Pass, které jste doposud používali, jsme vám už naúčtovali na začátku zúčtovacího období (nebo při aktivaci) a zpětně ho nepřepočítáváme. Měsíční poplatek za nově vybraný Vodafone MultiPass vám budeme účtovat poměrnou částí.
  3. Změna mezi variantami Vodafone MultiPass - chcete si zapnout jinou variantu Vodafone MultiPass? Tuto změnu doporučujeme provést před koncem zúčtovacího období. Provedeme ji totiž ihned, měsíční poplatek za původní balíček Vodafone MultiPass zpětně nepřepočítáváme, za nově vybraný vám budeme účtovat poměrnou část měsíčního poplatku podle data aktivace. Balíček Social Pass nebo Chat Pass, který byl součástí původního Vodafone MultiPassu, při této změně rušíme k okamžiku provedení změny.
  4. Zrušení balíčku Vodafone MultiPass - zrušení provedeme ke konci zúčtovacího období, do té doby můžete používat všechny výhody MultiPassu. Když pak budete chtít používat některý z balíčků Vodafone Pass, můžete si ho zapnout, jakmile proběhne zrušení Vodafone MultiPassu. Když máte MultiPass aktivní s balíčky k předplaceným kartám Komplet v síti nebo Komplet do všech sítí a zadáte si požadavek na jejich neobnovení, bude to mít dopad na službu MultiPass, která se zruší okamžitě. Proto doporučujeme požadavek na neobnovení balíčků k předplaceným kartám zadávat až ke konci jejich platnosti.

Aby vám fungoval Vodafone Pass, potřebujete jeden z podporovaných tarifů a volná data v základním balíčku. Kdybyste totiž vyčerpali objem dat ve svém tarifu nebo dosáhli DataStropu, nefungovaly by vám ani aplikace, které patří do balíčku Vodafone Pass. V takovém případě stačí, když si data navýšíte.
K jakým tarifům si můžu Vodafone Pass zapnout?

Balíčky Vodafone Pass jsou kombinovatelné s většinou našich aktuálních tarifů. Pokud takový tarif ještě nemáte, můžete na něj přejít on-line, v našich prodejnách nebo po telefonu na Lince péče o zákazníky.

Vodafone Pass si můžete zapnout k následujícím tarifům (včetně jejich firemních variant):

  • Paušální tarify: tarify Red Naplno, Start 100/200/500 minut, tarify Red LTE a Smart, tarify Red+, #jetovtobě, tarify Red Profi.
  • Předplacené karty: Jakákoliv předplacená karta s aktivním balíčkem ke kartě Komplet v síti FIX nebo Komplet do všech sítí FIX.
TIP: Zákazníci, kteří používají tarif (Business) Red+, mohou Vodafone Pass automaticky využít na všech číslech, která jsou do tarifu zařazena. Balíček stačí aktivovat jednou k hlavnímu číslu správce, ke kterému účtujeme měsíční poplatek za tarif. Stejnou výhodu mohou využít také zákazníci, kteří ke svému tarifu používají SIM kartu pro sdílení dat.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace