- S balíčky Vodafone Pass můžete oblíbené aplikace používat bez obav o svůj datový tarif. Aplikace, které jsou zahrnuté do vybraného balíčku, vám totiž nečerpají data z tarifu.
- Aktivovat si můžete jeden i více balíčků Vodafone Pass z naší aktuální nabídky, a to buď v jednorázové denní variantě pro občasné využití, nebo jako obnovující se měsíční balíček.
Jaké balíčky Vodafone Pass můžu využít?
- Social Pass - pro nadšence do sociálních sítí máme Social Pass. Díky němu nemusíte myslet na to, kolik dat potřebujete na sdílení fotek nebo živá vysílání u aplikací oblíbených sociálních sítí.
- Chat Pass - s balíčkem Chat Pass můžete posílat zprávy včetně jejich příloh bez obav o svůj základní datový balíček pro univerzální využití.
- Music Pass - pro hudební fanoušky máme balíček Music Pass, se kterým můžete poslouchat on-line hudbu nebo si třeba pustit pohádku či podcast.
- Video Pass - malé kino v mobilu? S balíčkem Video Pass už nebudete muset hledat Wi-Fi a na své oblíbené seriály a tvůrce se podíváte kdekoliv.
- Cloud Pass - zálohujte své soubory odkudkoliv. Zahrnuté aplikace vám data z tarifu čerpat nebudou.
- Pass for Good - bere si za cíl pomáhat lidem zlepšovat život v situacích, které v danou chvíli vyžadují pomoc či podporu, ale také prostřednictvím moderních technologií vytváří lidskou sít pomáhající napříč celou společností.
Jak Vodafone Pass funguje?
- Správné fungování služby vám můžeme zaručit u oficiálních mobilních aplikací, které jsou do vybraného balíčku zařazeny. Aplikace je třeba používat v mobilu nebo tabletu, ve kterém je vložena SIM karta s aktivní službou Vodafone Pass. V případě využití alternativních aplikací nebo webových verzí služeb vám mohou být data počítána, protože nebudeme moct určit, že používáte zahrnuté aplikace.
- Data nemusíte počítat, pokud používáte obsah přímo v aplikaci a nejde o obsah třetí strany. Například s balíčkem pro sociální sítě můžete nahrávat fotky i videa na Facebook, prohlížet si je, komentovat apod. Když ale kliknete na odkaz vedoucí na jinou stránku, otevřete YouTube video, spustíte hru atp., jde už o obsah, který není uložený přímo na Facebooku, a na ten se Vodafone Pass pro sociální sítě už nevztahuje. V některých aplikacích může dojít k tomu, že přehrávané a zobrazované reklamy či jiný obsah třetích stran může v malé míře čerpat data ze základního datového balíčku. Podívejte se na podrobné informace o zahrnutých aplikacích a podporovaném rozsahu funkcionalit.
- Aby vám fungoval Vodafone Pass, potřebujete jeden z podporovaných tarifů a volná data v základním balíčku. Kdybyste totiž vyčerpali objem dat ve svém tarifu nebo dosáhli DataStropu, nefungovaly by vám ani aplikace, které patří do balíčku Vodafone Pass. V takovém případě stačí, když si data navýšíte.
- Výhody Vodafone Passu můžete využít v ČR i v zemích první roamingové zóny (EU + Norsko, Lichtenštejnsko, Island a Velká Británie).
K jakým tarifům si můžu Vodafone Pass zapnout?
Vodafone Pass na den
- Paušální tarify: Mobilní tarify umožňující volání, které obsahují měsíční datový tarif, s výjimkou těch, které uvádíme níže.
- Předplacené karty: Stačí vám Předplacená karta 30, u ostatních předplacených karet je potřeba mít také aktivní měsíční datový balíček.
- Výjimky: S tarify Vodafone Neomezený, Mobilní připojení Turbo, Připojení na dlouho, Připojení na stálo nebo datovými tarify z řady Připojení pro služby (nejsou v naší běžné nabídce, jsou však součástí například starších tarifů Start a Vodafone první krok) si Vodafone Pass na den bohužel neužijete.
Vodafone Pass na měsíc
- Paušální tarify: Mobilní tarify umožňující volání, které obsahují měsíční datový tarif, s výjimkou těch, které uvádíme níže.
- Předplacené karty: Stačí vám Předplacená karta 30, u ostatních předplacených karet je potřeba mít také aktivní měsíční datový balíček, který se po měsíci automaticky obnovuje.
- Výjimky: Připojení na měsíc a jednorázové Balíčky ke kartě s měsíční verzí Vodafone Passů kombinovat nejdou. S tarify Vodafone Neomezený, Mobilní připojení Turbo, Připojení na dlouho, Připojení na stálo nebo datovými tarify z řady Připojení pro služby (nejsou v naší běžné nabídce, jsou však součástí například starších tarifů Start a Vodafone první krok) si Vodafone Pass na měsíc také bohužel neužijete.
Co když mám Připojení na měsíc a zapnu si Vodafone Pass na den?
- Službu Vodafone Pass na den můžete kombinovat také s Připojením na měsíc.
- Účtování tarifu Připojení na měsíc se spustí s prvním připojením k internetu i v případě, že využijete výhradně aplikace zařazené do Vodafone Passu. Při používání zahrnutých aplikací vám však přenášená data nebudeme odečítat z měsíčního objemu dat.
- S Připojením na měsíc můžete použít jen denní variantu Vodafone Passů. S měsíčními Vodafone Passy tento datový tarif kombinovat nejde.
Jak funguje aktivace nebo zrušení balíčku Vodafone Pass?
Vodafone Pass na měsíc
- Aktivace balíčku - probíhá do 24 hodin (potvrdíme vám ji SMSkou) a v prvním zúčtovacím období vám účtujeme poměrnou část ceny balíčku podle toho, kdy aktivaci zadáte.
- Zrušení balíčku - když už Vodafone Pass nebudete chtít využívat, zadejte prosím požadavek na jeho zrušení alespoň 1 den před koncem zúčtovacího období, abychom vše stihli včas zpracovat. Zrušení pak proběhne během posledního dne vašeho zúčtovacího období.
- Změna tarifu - pokud změníte svůj tarif na takový, ke kterému Vodafone Pass nefunguje, nebudete už moct využívat jeho výhody.
Vodafone Pass na den
- Aktivace balíčku - probíhá téměř okamžitě a potvrdíme vám ji SMSkou.
- Zrušení balíčku - proběhne po 24 hodinách od chvíle, kdy vám balíček aktivujeme. Hodinu před koncem jeho platnosti vám pošleme SMS, abyste o tom včas věděli. Vodafone Pass na den je jednorázovým balíčkem, automaticky se na dalších 24 hodin neobnovuje.
- Změna tarifu - pokud změníte svůj tarif na takový, ke kterému Vodafone Pass nefunguje, nebudete už moct využívat jeho výhody.
Můžu uživateli telefonního čísla zakázat aktivaci Vodafone Passu na den?
- Pokud nechcete, aby si uživatel telefonního čísla mohl zapnout Vodafone Pass na den, můžete tuto možnost pro přihlášení s uživatelským heslem zablokovat.
- Tuto volbu najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Blokování - Blokování služby Vodafone Pass na den.
- Když si blokování nastavíte, bude aktivace Vodafone Passu na den možná pouze s administrátorským heslem.
Může se složení aplikací ve Vodafone Passu časem změnit?
- Podobu Vodafone Passů jsme připravili tak, abyste je mohli dlouhodobě využívat. Očekáváme, že počet zapojených aplikací se bude časem rozšiřovat.
- Přestože ve spolupráci s partnery chceme podporovat naše zákazníky, kteří balíčky využívají, nemůžeme zcela vyloučit, že z různých důvodů může dojít ke změně rozsahu zahrnutých aplikací (například dojde k ukončení některé služby, k významné změně zaměření aplikace nebo k technickým překážkám znemožňujícím další fungování aplikace v programu Vodafone Pass). V takovém případě vás o tom budeme informovat a aktuální podobu Vodafone Passů najdete na našich stránkách.
Jsem provozovatel aplikace a chtěl bych ji zařadit do Vodafone Passu, jak to zařídím?
- Jestli jste provozovatelem aplikace, která obsahově zapadá do některého z námi nabízených balíčků, ozvěte se nám přes portál pro partnery.
- Jsme otevřeni rozšiřování počtu zapojených aplikací, aktuální podobu balíčků Vodafone Pass najdou zákazníci vždy na našich stránkách.
- Jste naším zákazníkem a máte oblíbenou aplikaci, která vám ve Vodafone Passu chybí? Oslovte její tvůrce, aby se nám přes portál pro partnery ozvali. Zkusíme se s nimi domluvit na zařazení aplikace.