nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Co dělat, pokud nastane výpadek aplikace Vodafone ePokladna?

Pokud máte spuštěnou aplikaci v mobilním zařízení ještě před výpadkem
  • Aplikace bude evidovat tržby v režimu offline dle zákona o EET.
  • Jakmile bude aplikace funkční, dojde k automatickému odeslání účtenek na servery Ministerstva financí.
Pokud je aplikace spuštěna až v okamžiku výpadku
  • Aplikace se nepřipojí k serveru, a tudíž ji nelze použít.
  • Prodej vašim zákazníkům realizujte bez evidence tržeb.
  • Jakmile bude výpadek ukončen, jste povinni skrze aplikaci Vodafone ePokladna doevidovat tržby zpětně - buď tržbu po tržbě nebo alespoň celkovou částkou tržby za celou dobu výpadku.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace