nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Musím být při používání ePokladny připojený k internetu?

  • Z důvodu kontroly platnosti licence je potřeba, aby vaše zařízení bylo k internetu připojené alespoň jednou denně.
  • Připojení k internetu je nutné při synchronizaci dat (z aplikace do portálu a naopak).
  • Připojení je nezbytné při přihlášení, při párování s tiskárnou a terminálem a při platbě kartou.
Kolik dat pro používání ePokladny potřebuji?
  • Pro samotný prodej a synchronizaci účtenek jde o velmi malé přenosy dat - 1 MB dat znamená asi 1 000 vydaných účtenek.
  • Vyšší přenos dat může být při první synchronizaci položek. Zejména, pokud si je předem nastavíte v administračním portálu. Doporučujeme proto zvážit připojení přes wi-fi.
Co když se mi přeruší připojení k internetu?
  • Můžete stále prodávat, funkci aplikace to nijak neovlivní. Je ale potřeba pamatovat na to, aby alespoň jednou denně k připojení k internetu (kvůli kontrole platnosti licence) došlo.
  • Systém je na takovou situaci připraven, transakci si bude pamatovat a v okamžiku opětovného spojení bude tržba zaevidována.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace