nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Jaká je vánoční nabídka Vodafonu?

  • S Vodafonem si užijete kouzelné okamžiky po celý rok. Dostanete od nás 7 Vodafone Passů na den na každý měsíc, které budete moct využít až do 18. listopadu 2019.
  • Díky Vodafone Passům můžete používat vybrané aplikace pro sociální sítě, messengery, práci s cloudem, přehrávání hudby nebo videa a nemusíte počítat data, která spotřebují. Zahrnuté aplikace vám data z tarifu nečerpají.
  • Denní a měsíční Vodafone Pass fungují stejně, rozdíl je v délce jejich platnosti. Denní Vodafone Pass platí vždy na 24 hodin od chvíle, kdy si ho aktivujete.
TIP: Abyste si užili Vodafone Passy opravdu naplno, zkontrolujte si, že máte telefon podporující rychlé připojení k internetu přes 4G LTE. Pokud ne, můžete od nás získat nový telefon se slevou až 3 000 Kč. Zastavte se v našich prodejnách nebo se podívejte na nabídku na našich stránkách.
Jak si svůj vánoční dárek vyzvednu?

Náš dárek si rozbalte v aplikaci Můj Vodafone. Nenechávejte to na poslední chvíli, abyste ho mohli využívat po celý rok, musíte si ho vyzvednout nejpozději do 20. ledna 2019.

Přihlaste se do aplikace Můj Vodafone, kde aktivaci jednoduše zařídíte.
Jestli ještě aplikaci ve svém chytrém telefonu nemáte, stáhněte si ji. Pro přihlášení potřebujete heslo.
Dárek si vyzvedněte hned na hlavní stránce aplikace nebo v sekci Moje nabídky.
Od té chvíle máte k dispozici 7 Vodafone Passů na den, které můžete využít v každém zúčtovacím období až do 18. listopadu 2019.
Vánoční dárek jsem si vyzvedl, jak si zapnu denní Vodafone Pass?
Přihlaste se do aplikace Můj Vodafone.
Pro přihlášení potřebujete heslo.
Zvolte sekci Moje nabídky, vyberte vánoční nabídku a aktivujte si vybraný Vodafone Pass na den.
Jakmile svůj výběr potvrdíte, můžete si výhody vybraného Passu užívat po dobu 24 hodin. V této sekci také uvidíte, kolik času vám zbývá do konce jeho platnosti a kolik denních Passů ještě máte k dispozici.

Je dobré vědět:

  • Se službou Vodafone Pass vám vybrané mobilní aplikace nebudou čerpat data z tarifu, takže nemusíte ztrácet čas hledáním Wi-Fi. Podívejte se, jak služba Vodafone Pass funguje.
  • V jednu chvíli můžete mít zapnutých i několik Vodafone Passů na den najednou (například Social Pass a Video Pass). Když si zapnete 2 denní Vodafone Passy najednou, zůstane vám ještě 5 denních Passů, které budete moct využít do konce aktuálního zúčtovacího období.
  • Na konec platnosti právě používaného denního Vodafone Passu vás upozorníme SMSkou, kterou vám pošleme hodinu před jeho vypršením. Platnost aktuálního Passu můžete zjistit také v aplikaci Můj Vodafone v sekci Moje nabídky.
  • V každém zúčtovacím období (kalendářním měsíci u předplacených karet) můžete využít až 7 Vodafone Passů na den. Případné nevyčerpané Passy do dalšího měsíce nepřevádíme, tak je nezapomeňte včas využít.
  • Vánoční dárek mohou využít všichni zákazníci Vodafonu, kteří mají na svém hlasovém mobilním čísle také měsíční datový tarif, který je možné kombinovat s Vodafone Passy na den. Tato nabídka neplatí pro zákazníky OneNetu, kde Vodafone Pass nenabízíme.
  • Zákazníci s tarifem Red+ si dárek mohou vyzvednout a aktivovat na hlavním čísle správce, ke kterému účtujeme měsíční tarif. Výhody Vodafone Passu pak automaticky používají na všech číslech, která jsou zahrnuta do tarifu.
  • Kompletní podmínky nabídky najdete na našich stránkách.
Aby vám fungoval Vodafone Pass, potřebujete jeden z podporovaných tarifů a volná data v základním balíčku. Kdybyste totiž vyčerpali objem dat ve svém tarifu nebo dosáhli DataStropu, nefungovaly by vám ani aplikace, které patří do balíčku Vodafone Pass. V takovém případě stačí, když si data navýšíte.
K jakým tarifům si můžu Vodafone Pass na den zapnout?

Vodafone Pass na den si můžete zapnout k následujícím tarifům (včetně jejich firemních variant):

  • Paušální tarify: Mobilní tarify umožňující volání, které obsahují měsíční datový tarif, s výjimkou těch, které uvádíme níže.
  • Předplacené karty: Jakákoliv předplacená karta s aktivním měsíčním datovým balíčkem (stačí vám třeba některý z Balíčků ke kartě, který obsahuje i data).

Službu Vodafone Pass na den nemůžete využít, pokud máte nastavené Mobilní připojení Turbo, Připojení na stálo, Připojení na dlouho nebo datový tarif z řady Připojení pro služby (není v naší běžné nabídce, je však součástí např. starších tarifů Start a Vodafone první krok).

TIP: Zákazníci, kteří používají tarif (Business) Red+, mohou Vodafone Pass automaticky využít na všech číslech, která jsou do tarifu zařazena. Službu si stačí aktivovat k hlavnímu číslu správce, ke kterému účtujeme měsíční poplatek za tarif. Stejnou výhodu mohou využít také zákazníci, kteří ke svému tarifu používají SIM kartu pro sdílení dat.
Co když mám Připojení na měsíc a zapnu si Vodafone Pass na den?
  • Službu Vodafone Pass na den můžete kombinovat také s Připojením na měsíc.
  • Účtování tarifu Připojení na měsíc se spustí s prvním připojením k internetu i v případě, že využijete výhradně aplikace zařazené do Vodafone Passu.
  • Při používání zahrnutých aplikací vám však přenášená data nebudeme odečítat z měsíčního objemu dat.
  • S Připojením na měsíc můžete použít jen denní variantu Vodafone Passů. S měsíčními Vodafone Passy tento datový tarif kombinovat nejde.
Vánoční dárek mi nejde aktivovat, co může být důvodem?
Příčiny mohou být různé, vyzkoušejte naše tipy:
  1. Sdílená (členská) SIM - když u nás máte tarif Red+ nebo používáte sdílenou datovou SIM kartu, je třeba dárek aktivovat na hlavním telefonním čísle. V případě tarifu Red+ jde o číslo správce, tedy to, ke kterému tarif účtujeme. Když si pak zapnete denní Vodafone Pass, máte ho automaticky k dispozici i na členských číslech tarifu Red+ nebo na sdílené datové SIM kartě.
  2. Nekombinovatelný tarif - abyste mohli využít Vodafone Pass na den, potřebujete mít některý z našich měsíčních datových tarifů. Přesné informace najdete v této otázce o kousek výše.
  3. Blokované služby - pokud máte zablokované služby například kvůli nezaplacenému Vyúčtování nebo jste ohlásili ztrátu SIM karty, dárek vám vyzvednout nepůjde.
  4. Technické potíže - je možné, že o náš dárek je zrovna takový zájem, že se nám vaši žádost o jeho vyzvednutí nebo aktivaci nepovedlo zařídit. V tom případě prosím chvíli počkejte a zkuste to později znovu.
Vyčerpal jsem všechny denní Vodafone Passy, můžu si další dokoupit?

V tuto chvíli to možné není, protože Vodafone Pass na den zatím není součástí naší běžné nabídky. Jakmile ho do ní zařadíme, budeme vás informovat.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace