Zvýhodněné podmínky Vodafonu mi vyhovují. Jak můžu smlouvu prodloužit?

Tyto informace se týkají pouze firemních zákazníků (smlouva je vedena na IČO). Nefiremní zákazníci a podnikající fyzické osoby uzavírají smlouvu na dobu určitou pouze v případě nákupu zařízení se slevou, a to na dobu 24 měsíců bez prodlužování.

  • Zvýhodněné podmínky (například slevu na měsíční poplatek, slevu na zařízení nebo podmíněnou slevu na instalaci pevného internetu) vám poskytujeme podle uzavřené smlouvy.
  • Abyste mohli poskytované výhody využívat i dál, je třeba smlouvu prodloužit.
  • Pokud jste nám dali souhlas s prodloužením smlouvy, nemusíte se o nic starat a výhody vám sami prodloužíme.

Jak mohu svou smlouvu prodloužit?

  1. Elektronicky - prodloužení zvládnete odkudkoliv ze svého počítače nebo mobilu.
  2. Osobně - zastavte se v našich prodejnách, kde vám rádi pomůžeme.
  3. Telefonicky - zavolejte nám na *77 nebo 800 77 00 77.

Jak funguje prodloužení smlouvy na základě uděleného souhlasu?

  • Souhlas s prodloužením smlouvy můžete upravit přes Můj Vodafone v sekci Účet - Smlouva a splátky.
  • Díky udělenému souhlasu s prodloužením smlouvy můžete dál využívat také všechny výhody vašeho tarifu včetně slev, které byly nastaveny na celou dobu smlouvy.
  • Pokud jste nám udělili souhlas s prodloužením smlouvy, budeme vás před samotným prodloužením ještě dopředu informovat přes SMS, Můj Vodafone a ve Vyúčtování.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone