nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Můj Vodafone

Switch to english →

Chci zrušit smlouvu. Jak mám postupovat a co to pro mě znamená?

  • Naše služby můžete používat bez závazku, ale také se smlouvou na dobu určitou (obvykle na 24 měsíců), díky které získáte např. výhodnější cenu tarifu, možnost pořídit si telefon či jiné zařízení se slevou anebo na splátky.
  • Uzavřenou smlouvu můžete zrušit i předčasně, je ale třeba počítat s tím, že vám doúčtujeme určitou část nesplněného závazku, slevu, kterou jste získali na nákup telefonu nebo jiného zařízení nebo případné zbývající splátky. Konkrétní informace najdete dále na této stránce.
  • Výpověď může podat vždy pouze majitel zákaznického účtu, tedy ten, na koho je číslo vedeno.
Jak mohu vypovědět smlouvu na dobu určitou?
Pro předčasné zrušení smlouvy využijte formulář, který je k dispozici na našich stránkách.
Podle pokynů ho vyplňte, vytiskněte, podepište a pošlete na adresu sídla Vodafonu. Formulář není možné poslat v elektronické podobě.
Jakmile výpověď obdržíme, potvrdíme vám to SMSkou.
Výpovědní lhůta začíná běžet přijetím výpovědi v centrále Vodafonu, a pokud se nedomluvíme jinak, trvá 30 dní.
Podáním výpovědi smlouvy nedochází ke zrušení telefonního čísla.
Pokud se s námi během výpovědní lhůty nedomluvíte jinak, budeme vám dál poskytovat stávající tarif a služby podle standardních cen bez slevy, která vyplývala ze smlouvy. Během výpovědní doby vám však budeme volat, abychom se mohli domluvit na dalším postupu.

Může se vám hodit:


Budu za předčasné zrušení smlouvy platit nějaké penále/pokutu?

Při předčasném zrušení smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek vám doúčtujeme tzv. částku odškodnění. Bude součástí Vyúčtování, které vystavíme po ukončení smlouvy. Počítá se následujícím způsobem:

  1. Jsem spotřebitel nebo fyzická osoba podnikající - při předčasné výpovědi smlouvy vám doúčtujeme slevu, kterou jsme vám ke smlouvě poskytli na nákup telefonu nebo jiného zařízení. Při předčasné výpovědi smlouvy vám také doúčtujeme případné zbývající splátky za zařízení nebo podmíněnou slevu na instalaci pevného internetu.
  2. Jsem firemní zákazník (právnická osoba) - při předčasné výpovědi smlouvy vám doúčtujeme zbývající minimální měsíční plnění (MSL), která ještě zbývá zaplatit do konce sjednané doby trvání smlouvy a slevu, kterou jsme vám ke smlouvě poskytli na nákup telefonu nebo jiného zařízení. Při předčasné výpovědi smlouvy vám také doúčtujeme případné zbývající splátky za zařízení nebo podmíněnou slevu na instalaci pevného internetu.
Příklad: Smlouvu jste s námi uzavřeli jako nefiremní zákazník, k tarifu jste si pořídili telefon, na který jste od nás dostali slevu 5 000 Kč a smlouvu jste proto uzavřeli na 24 měsíců. Pokud budete chtít smlouvu vypovědět dříve, než uplyne 24 měsíců, doplatíte při výpovědi poskytnutou slevu na zažízení, tedy 5 000 Kč.
Kdy a jak můžu požádat o zrušení telefonního čísla?
Ověřte si, že u svého čísla nemáte smlouvu na dobu určitou.
Když ano, je třeba nejprve podat její výpověď podle postupu výše.
Zavolejte na Linku péče o zákazníky.
Je to nejjednodušší způsob. Podání výpovědi upravuje bod 6 Všeobecných podmínek.
Ke zrušení čísla dojde po uplynutí výpovědní lhůty.
Výpovědní lhůta trvá 30 dní, pokud se nedomluvíme jinak.

Co je dobré vědět:


  • V případě zrušení čísla v průběhu zúčtovacího období dochází k poměrnému účtování měsíčních poplatků. Výjimkou jsou datové tarify.
  • Až do data zrušení čísla v naší síti můžete využít všechny své volné jednotky.
Kdy a jak můžu požádat o přenos telefonního čísla?

Je nám líto, že uvažujete o opuštění Vodafonu. Budeme rádi, když nás nejprve kontaktujete, abychom společně s vámi mohli najít řešení vaší situace.

Přenos čísla

  • Pokud jste se rozhodli své číslo přenést do jiné sítě, budete potřebovat přenosový kód. Doporučujeme vám využít přenos pomocí ČVOP kódu. S tímto kódem můžete přenést i více čísel najednou.
  • Pro vystavení ČVOP nám prosím zavolejte, vše s vámi projdeme a pokud nenajdeme jiné řešení, samozřejmě vám s přenosem čísla pomůžeme.
  • Přenosové kódy ke svým číslům (tzv. OKÚ kódy) najdete také v internetové samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Ostatní.
  • Novému operátorovi nahlásíte přenosový kód, na základě kterého přenos proběhne.
  • Když máte uzavřenou smlouvu na dobu určitou, můžete za předčasné vypovězení smlouvy zaplatit určitou částku. Podrobnosti najdete výše na této stránce. Rádi vám objasníme, jak to bude právě u vaší smlouvy, proto vám doporučujeme nás nejdřív kontaktovat, abyste předešli případným překvapením.

Co je dobré vědět:

  • V případě přenosu čísla v průběhu zúčtovacího období dochází k poměrnému účtování měsíčních poplatků. Výjimkou jsou datové tarify.
  • Na datu přenosu čísla se domluvíte s novým operátorem. Až do doby zrušení čísla v naší síti můžete využít všechny své volné jednotky.
  • Když u nás máte předplacenou kartu, při přenosu čísla případný nevyčerpaný kredit propadá. Nefiremní zákazníci mohou požádat o jeho vrácení.
  • Přenos upravují Podmínky služby přenositelnost telefonních čísel.
Mám u Vodafonu firemní rámcovou smlouvu, jak mám postupovat?

Zákazníkům s rámcovou smlouvou vystavíme formulář pro Výpověď smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek na lince *77, kde se také dozvíte podrobnosti k podmínkám předčasného zrušení smlouvy.

Jak podat výpověď v případě změny podmínek?

Pokud bychom upravovali všeobecné podmínky nebo přímo podmínky vašeho tarifu, budeme vás o tom dopředu informovat. Kdyby to pro vás znamenalo zhoršení podmínek, máte právo se změnou nesouhlasit a smlouvu bez sankce zrušit. V takovém případě musíme vaši výpověď obdržet ještě před účinností nových podmínek, a to těmito způsoby:

  1. Číslo bez závazku - výpověď můžete podat telefonicky na *77, osobně v prodejně nebo písemně. V druhých dvou případech vám ještě můžeme pro ověření výpovědi zavolat.
  2. Číslo se závazkem - výpověď smlouvy na dobu určitou je možné podat pouze písemně.

Výpověď se podává na čistém papíru a musí obsahovat:

  • důvod výpovědi
  • jméno a příjmení majitele telefonního čísla (nebo název firmy)
  • telefonní číslo
  • adresu
  • datum a podpis
  • v případě firemních zákazníků výpis z OR (ne starší než 3 měsíce)

Výpověď je třeba poslat písemně na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Po přijetí výpovědi vám zavoláme s informacemi o dalším postupu, tento hovor je třeba přijmout.

Možnost změny smlouvy upravují Všeobecné podmínky (zejména v bodě 1.1.4 a 1.1.5).

Co dělat, pokud majitel čísla zemře?
  • Při úmrtí majitele zákaznického účtu může pozůstalý požádat o převod čísla nebo jeho zrušení. V případě čísla se smlouvou nevyžadujeme zaplacení smluvní pokuty.
  • Pro provedení změny potřebujeme kopii úmrtního listu a vyplněný formulář, na základě kterého vše zařídíme.
  • Dokumenty nám můžete poslat naskenované na e-mail pece@vodafone.cz, odevzdat je v prodejně Vodafonu nebo poslat na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení posledního čísla. Budete k tomu potřebovat číslo plátce. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace