Vodafone

Co je pásmo Minimálního měsíčního plnění a jak se počítá?

  • Minimální měsíční plnění je částka, kterou se zavazujete každý měsíc platit, když u nás máte smlouvu se zvýhodněnými podmínkami (zvýhodnění na služby nebo zvýhodněný modem).
  • Tuto částku musíte každý měsíc utratit za služby Vodafonu - počítáme s měsíčním paušálem i službami nad rámec paušálu.
  • Minimální měsíční plnění se týká vždy konkrétního čísla, ne celého zákaznického účtu.
  • Pokud v některém měsíci nebudete mít dostatečnou útratu, doúčtujeme vám ve Vyúčtování rozdíl, který chybí do výše měsíčního závazku.
Minimální měsíční plnění (MSL) je uvedeno v uzavřené smlouvě a tato částka se liší od pravidelného měsíčního poplatku za tarif. Měsíční poplatek za tarif bývá obvykle vyšší, abyste nemuseli mít starosti s tím, zda měsíční závazek (MSL) splníte. Pro příklad - s tarifem Red LTE za 749 Kč měsíčně máte Minimální měsíční plnění nastaveno na 690 Kč. Protože je měsíční poplatek za tarif vyšší, závazek (MSL) jím automaticky plníte.
Jaká jsou pásma Minimálního měsíčního plnění (MSL)?

Pro zvýhodnění na služby máme tyto hodnoty MSL:

  • 50, 249, 349, 490, 690, 990 a 1290 Kč s DPH.
  • U tarifu Red+ je to 1 490 Kč, u tarifu Business Red+, Red+ 10 GB a Business Red+ 10 GB je to 1 990 Kč, u tarifu Business Red+ 20 GB je to 2 290 Kč, u tarifu Red+ 40 GB a Business Red+ 40 GB je to 2 490 Kč s DPH.

Se zvýhodněným modemem můžete mít tyto hodnoty MSL:

  • 249, 349, 490, 790, 990 a 1290 Kč s DPH.

Minimální měsíční plnění není určené pro předplacené služby. Máte-li zájem o výhodnější tarif, telefon nebo tablet na splátky, zvýhodněný modem, doporučujeme přejít na tarifní služby.

Firemní zákazníci s rámcovou smlouvou

Jako firemní zákazník s rámcovou smlouvou jste se zavázali k celkové finanční částce, kterou v každém zúčtovacím období utratíte za služby Vodafonu. Tomuto závazku se říká Minimální měsíční závazek.

  • Plnění závazku kontrolujeme jednou za 3 měsíce.
  • Při jeho nedodržení za kontrolované období vám doúčtujeme rozdíl mezi částkou vyplývající ze smlouvy a skutečně utracenou částkou.
  • Výši Minimálního měsíčního závazku naleznete ve vaší rámcové smlouvě.
Které poplatky započítáváme do Minimálního měsíčního plnění?
Které poplatky započítáváme?

Do Minimálního měsíčního plnění započítáváme vaši útratu za Vodafone služby - tarify, balíčky, volání, SMS a MMS nad rámec tarifu, roamingové a datové služby.

Které poplatky nezapočítáváme?

Do Minimálního měsíčního plnění nezapočítáváme Platby třetím stranám (Premium SMS, audiotexové služby), Vodafone splátky, penalizační poplatky a dobropisy.

Kde najdu současnou výši Minimálního měsíční plnění, pokud mám uzavřenou smlouvu?
  1. na muj.vodafone.cz - v sekci Můj účet - Smlouva a splátky,
  2. v aplikaci Můj Vodafone - v menu Můj účet - Informace o smlouvě (pokud máte služby na rodné číslo).

V samoobsluze Můj Vodafone najdete také informace o plnění smlouvy v aktuálním zúčtovacím období, délku trvání smlouvy a historii Minimálního měsíčního plnění (jak jste plnili závazek v již uplynulých měsících).

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace