nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava Vodafone

Jak si vyměním SIM kartu u svého stávajícího čísla?

  • Nová SIM karta pro stávající telefonní číslo se vám může hodit, pokud svou kartu ztratíte, ukradnou vám ji, je poškozená nebo pro nový telefon potřebujete jiný formát SIM karty.
  • Pokud byste měli starší SIM kartu, která nepodporuje LTE, díky výměně za novou se váš telefon podporující LTE bude moct k rychlé datové síti připojit. Všechny SIM karty, vydané od srpna 2013, už LTE podporují a poznáte je podle nápisu LTE v pravém dolním rohu.
  • Při výměně SIM nás můžete požádat také o eSIM (SIM karta je pouze digitální, do telefonu se nahraje přes internet) nebo DvojSIMku (vydáme vám 2 SIM karty k jednomu telefonnímu číslu).
SIM kartu vám vyměníme zdarma a můžete si ji objednat jedním z následujících způsobů:
Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - SIM karta a telefon.
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete administrátorské heslo.
Zvolte možnost Nová SIM karta, vyberte požadovaný typ SIM karty a zadejte adresu pro doručení.
Novou SIM kartu vám doručíme běžnou poštou až do vaší schránky, proto si ověřte, že máte dobře označenou schránku. Obvykle dorazí během 2 až 3 pracovních dnů.

Další možnosti:

  1. Aplikace Můj Vodafone - v sekci Více - SIM karta zvolte Objednávku SIM karty. SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.
  2. Prodejna Vodafonu - SIM kartu vám zde vyměníme na počkání. Stačí znát administrátorské heslo a mít u sebe doklad totožnosti.
  3. Linka péče o zákazníky - výměnu SIM karty si můžete domluvit s operátorem na čísle *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě. SIMka vám přijde poštou do 2 pracovních dnů.
Jak potvrdím výměnu a aktivuji si novou SIM kartu?
Požádali jste si o výměnu klasické SIM karty za eSIM? V tom případě si před potvrzením výměny nahrajte eSIM do telefonu.
Image Číslo SIM karty
Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - SIM karta a telefon.
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete administrátorské heslo.
V části Aktivace nové SIM zadejte 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.
Jakmile vám přestane fungovat telefonní číslo na původní SIM, vyměňte si ji za tu nově aktivovanou. Výměnu obvykle provedeme do hodiny od zadání požadavku.

Další možnosti:

  1. Pomocí SMS - pošlete ze své původní SIM karty SMS na číslo 77777, do textu SMS uveďte pouze 19místné výrobní číslo nové SIM.
  2. Aplikace Můj Vodafone - v sekci Více - SIM karta zvolte Aktivaci SIM karty. Výrobní číslo nové SIM (resp. čárový kód) můžete s naší aplikací naskenovat a nemusíte ho opisovat.
  3. Prodejna Vodafonu - pokud jste o výměnu požádali v naší prodejně, můžete se na aktivaci nové SIM rovnou domluvit. Můžete se také zastavit kdykoliv později.
  4. Linka péče o zákazníky - zavolejte z původní SIM karty na *77.

Je dobré vědět:

  • Pokud máte anonymní předplacenou kartu (nemáte u ní vyplněné osobní údaje), nemůžete si novou SIM kartu objednat v samoobsluze ani v aplikaci Můj Vodafone. Můžete si ji však vyzvednout v prodejně Vodafonu nebo objednat na *77.
  • Nové SIM karty posíláme jako TrioSIM - vylomíte si takový formát, který potřebujete pro svůj telefon (MiniSIM, MicroSIM, NanoSIM). K vybraným novým modelům si u nás můžete pořídit také eSIM.
  • Když svou SIM ztratíte nebo vám ji někdo ukradne, doporučujeme co nejdříve provést blokaci SIM karty, abyste předešli zneužití vašeho čísla.
  • Pokud pro volání využíváte Vlastní 3G zónu, po výměně SIM přestanou hovory přes 3G zónu fungovat. Aby se funkčnost obnovila, je třeba v administraci 3G zóny telefonní číslo odebrat, a po dokončení změny znovu přidat. Následně doporučujeme vypnout a zapnout váš telefon.
  • Ukládali jste si do paměti SIM karty kontakty? Nezapomeňte si je zálohovat - například zkopírováním do paměti telefonu. Pro ukládání kontaktů doporučujeme používat on-line služby s průběžnou zálohou dat, například účet od Googlu nebo Applu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace