nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Jak ovlivní aktivace Red tarifů mé aktuální služby?

Při aktivaci tarifů Red Naplno vám přenastavíme nebo zrušíme některé stávající služby. Všechny služby si můžete kdykoli změnit v samoobsluze muj.vodafone.cz.

  • FlexiStrop - abychom mohli změnu tarifu provést, musíte mít dostatečný limit pro FlexiStrop. Zkontrolovat nebo upravit ho můžete přes Můj Vodafone v sekci Nastavení Vyúčtování a limitů.
  • Po svém - služba Po svém není s novými tarify kombinovatelná, proto vám ji zrušíme pro celý účet Plátce (okruh čísel v rámci jednoho Vyúčtování). Ke zrušení dojde se změnou tarifu.
  • Účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat - při změně nebo aktivaci tarifu nastavujeme DataLimit na výchozí hodnotu max. 3 navýšení dat během zúčtovacího období.
  • DataStrop - abyste měli pod kontrolou, kolik dat měsíčně můžete jedna SIM využít, nastavujeme vám automaticky službu DataStrop.
  • Roaming na den - je výchozím roamingovým tarifem u tarifu Red Naplno 20 GB, ostatní tarify mají přednastavený World Roaming.
  • Extra jednotky - jednotky, které jste měli navíc ke svému stávajícímu tarifu, vám zrušíme, s Red tarify už je nepotřebujete.
  • Program rodina - službu vám zrušíme.
  • Sólo - službu vám zrušíme.
  • VPN - Vnitropodnikové volání vám ponecháme aktivní. Pouze pokud máte na svém účtu jen 1 SIM, službu vám zrušíme. V takovém případě by neměla význam.
Jak přejít na tarify Red Naplno?

Změnu tarifu můžete u stávajícího čísla provést rovnou přes muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - Aktivní služby. Noví zákazníci změnu vyřídí v našem eShopu. Pomůžeme vám samozřejmě také ve všech Vodafone prodejnách nebo na 800 777 777.

Jak se změna projeví v nejbližším Vyúčtování?

Za nově aktivovaný tarif vám budeme účtovat poměrnou část měsíčního poplatku. Pokud přecházíte ze starších tarifů, naúčtujeme vám původní tarif také poměrnou částí. Podívejte se na podrobnosti.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace