nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Co dělat, když mi nefungují data ve wi-fi modemu - Připojení bez kabelu?

Zkontrolujte a vyzkoušejte následující:

Resetujte modem.
U modemu Huawei B310 držte po dobu 3 sekund tlačítko reset, u modemu Vodafone B3000 zvolte Systém - Údržba, klikněte na možnost Resetovat a potvrďte Ok.
Ověřte, že máte v modemu správně vloženou SIM.
Zkuste pro jistotu SIM vyndat a znovu do modemu vložit.
Zkuste se k modemu připojit s jiným zařízením.
Tím ověříte, jestli je chyba v modemu nebo v připojeném zařízení.
Ověřte, že nemáte vyčerpaný objem dat/DataLimit.
U Připojení bez kabelu data po vyčerpání 30 GB zpomalujeme, u Připojení bez kabelu Naplno dochází po vyčerpání DataLimitu k úplnému zastavení datových služeb. Více píšeme tady.
Zkontrolujte, že nemáte na SIM kartě aktivní PIN kód.
 
Pokud modem zapnete a u signálu nesvítí ani jedna dioda, je potřeba PIN zrušit.
Ověřte si dostupné pokrytí.
Když chcete připojení používat v místě, kde máme slabší signál některé z technologií, ale potřebujete se připojovat jen přes vybranou technologii, můžete si v nastavení routeru nastavit příslušný režim sítě. Jak nastavím režim sítě (3G/LTE)?.
Stav sítě.
Nevidíme to rádi, ale někdy i naše síť má potíže a může být nedostupná. V záložce Stav sítě si můžete aktuální stav sítě na konkrétní adrese kdykoliv zkontrolovat.
Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Doporučujeme pak vypnutí a zapnutí modemu.
Může se jednat o rušení vaší Wi-Fi sítě okolními sítěmi.
Připojte se k modemu přes síťový kabel. Pokud připojení přes kabel funguje, může být příčinou potíží s internetem rušení vaší Wi-Fi sítě. V tom případě zkuste změnit Wi-Fi kanál.
Co dělat dál?

Vyzkoušeli jste všechny rady, ale data u Připojení bez kabelu vám pořád nefungují? Stavte se v některé z našich prodejen s modemem i SIM kartou, abychom mohli vyzkoušet, co nefunkčnost způsobuje.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace