Vodafone

K čemu slouží služba Kancelář Online a jak ji nastavit?

Kancelář online je sada nástrojů od společnosti Microsoft.

Patří mezi ně:

  • Sada kancelářských aplikací Office (PowerPoint, Outlook, Word, Excel, OneNote, Publisher)
  • Elektronická pošta (Exchange online), včetně sdílených schránek, kontaktů a kalendářů
  • Osobní datové úložiště (OneDrive for Business)
  • Firemní datové úložiště (Sharepoint)
  • Telekonference (Lync)
Jaké jsou hlavní výhody služby?
  • Měsíční poplatek za služby - není nutno investovat do IT infrastruktury, licencí Office.
  • K dispozici vždy poslední verze software.
  • Služby lze používat kdykoliv a odkudkoliv prostřednictvím internetu.
  • Jeden uživatel může mít své Office nainstalované až na 5 noteboocích a PC a 5 mobilních zařízeních.
  • Fixní měsíční náklady dle počtu uživatelů, které lze přidávat či odebírat i v průběhu smlouvy.
  • Žádná potřeba IT správy.
  • Žádné zřizovací poplatky.
  • Práce z většiny mobilních zařízení s podporou ActiveSync,Imap,POP3.
Jak využít podporu pro MS Office 365?

Pokud budete při využívání služby potřebovat nápovědu nebo podporu, můžete provést některý z následujících kroků:


  • Kliknout na tlačítko Nápověda v jednotlivých aplikacích.
  • Prohlédnout stránky TechNet společnosti Microsoft - http://onlinehelp.microsoft.com/cs-cz/office365-smallbusinesses/.
  • Obrátit se na svého případného administrátora služby.
  • Kontaktovat nás na telefonním čísle *77 nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě).

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace