Vodafone

Co mám dělat, pokud mi původní operátor zamítl objednávku na přenos telefonního čísla?

Pokud vám stávající operátor zamítl přenos vašeho telefonního čísla:

Kontaktujte stávajícího operátora.
Požádejte ho o vystavení nového Čísla oprávnění pro přenos.
Zavolejte nám na 800 777 777.
Nastavíme s vámi nové datum přenosu.

V případě, že přenos nebude možné uskutečnit a při objednávce jste si zakoupili modem za zvýhodněnou cenu, je zapotřebí:

  • Nepoškozené zařízení do 15 pracovních dnů od zrušení objednávky vrátit do Vodafonu.
  • Vrátit nepoškozenou/nerozbalenou SIM kartu.

Pokud tak neučiníte, naúčtujeme vám rozdíl mezi standardní a zvýhodněnou cenou modemu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace