nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Co mám dělat, pokud mi původní operátor zamítl objednávku na přenos telefonního čísla?

Pokud vám stávající operátor zamítl přenos vašeho telefonního čísla:

Kontaktujte stávajícího operátora.
Požádejte ho o vystavení nového Čísla oprávnění pro přenos.
Zavolejte nám na 800 777 777.
Nastavíme s vámi nové datum přenosu.

V případě, že přenos nebude možné uskutečnit a při objednávce jste si zakoupili modem za zvýhodněnou cenu, je zapotřebí:

  • Nepoškozené zařízení do 15 pracovních dnů od zrušení objednávky vrátit do Vodafonu.
  • Vrátit nepoškozenou/nerozbalenou SIM kartu.

Pokud tak neučiníte, naúčtujeme vám rozdíl mezi standardní a zvýhodněnou cenou modemu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace