nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak funguje Limit pro platby třetím stranám?

Abychom zajistili bezpečnost našich zákazníků a splnili zákonné požadavky, má každé telefonní číslo nastavenou maximální částku, kterou je možné utratit za platební transakce.

  • Limit pro platby třetím stranám je nastavený na 5 000 Kč za jedno zúčtovací období. Pokud jste u nás noví nebo jste některé z posledních 3 Vyúčtování nezaplatili včas, máte limit snížený na 500 Kč.
  • Do limitu počítáme útratu za Premium SMS a M-peněženku .
  • Limit se automaticky odblokuje na začátku nového zúčtovacího období.
  • Není možné ho zrušit, změnit či manuálně odblokovat.
TIP: Pokud chcete své číslo při dosažení určité útraty zablokovat, máme pro vás službu FlexiStrop.
Kde se dozvím, jakou část z limitu jsem vyčerpal?
Přihlaste se do muj.vodafone.cz a zvolte sekci Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání.
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
V části Čerpání služeb najdete Limit pro platby třetím stranám.
Zkontrolujte si svou průběžnou útratu za mobilní platby.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace