Vodafone

Jak posílit slabý nebo žádný signál a internet s Vodafone 3G zónou?

Vlastní 3G zóna od Vodafonu je zařízení, které přenese 3G signál Vodafonu prostřednictvím pevného připojení k internetu kamkoliv chcete. Zařízení funguje exkluzivně u Vodafonu v rámci České republiky na předem oznámených Vodafone číslech. Pevné připojení musí splňovat požadavky na minimální rychlost a odezvu. Vlastní 3G zóna slouží k pokrytí vnitřních prostor budov a dalších míst, kde je signál slabý nebo úplně chybí (průmyslové objekty, sklepy apod.).Ve volném prostoru Vlastní 3G zóna pokryje cca 20 metrů, v budově či v bytě záleží na materiálu, ze kterého jsou zdi.

Abyste mohli používat Vlastní 3G zónu, nemusíte mít nutně aktivní datový tarif, můžete ji používat i jen pro volání a SMS.

TIP: V místech bez mobilního signálu se dovoláte i díky službě Wi-Fi volání. Stačí, abyste byli připojeni k internetu přes Wi-Fi.
Jaké jsou parametry zařízení?
  • Nepřenosné zařízení (vysílací výkon 20mW - 100mW) pro dokrytí 3G signálem. Určeno pouze pro síť Vodafonu (pouze pro Vodafone zákazníky).
  • Podporuje všechny 3G mobilní telefony (frekvence 2 100 MHz).
  • Podporuje až 4 simultánní připojení (můžou probíhat max. 4 hovory současně).
  • Cena za volání přes Vlastní 3G zónu zůstává stejná jako přes normální 3G síť, při využívání mobilního internetu se přenesená data nepočítají do datového limitu vašeho tarifu.
Co potřebuji, abych mohl používat Vlastní 3G zónu?
  • SIM (telefonní číslo) od Vodafonu
  • 3G telefon nebo zařízení podporující 3G síť
  • pevný rychlý internet s rychlostí minimálně 2 Mbit/s a odezvou připojení do 250 ms
Proč a jak si Vlastní 3G zónu pořídit?
  • Výhodou je jednoduchá instalace bez nutnosti konfigurace a vysoké zabezpečení (přenášené hovory a data jsou šifrovány).
  • Vlastní 3G zóna je určena pro všechna 3G zařízení v sítí Vodafone, od telefonů až po modemy mobilního internetu - vše bude ve Vlastní 3G zóně fungovat bez problémů.
  • Zařízení si můžete objednat jednoduše prostřednictvím operátora Linky péče o zákazníky na telefonním čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z ostatních sítí).

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace