nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices Vodafone

Kde najdu platební údaje? Kolik a kdy mám zaplatit?

Přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz.
K přihlášení potřebujete administrátorské heslo nebo heslo plátce.
V samoobsluze běžte do sekce Vyúčtování.
Zde najdete částku k platbě i další důležité platební údaje.
Je ještě jiná možnost?

Platební údaje můžete zjistit také odesláním SMS zdarma na číslo 7700.

Co chcete zjistit Pošlete SMS ve tvaru
Výši dlužné částky, bankovního účtu a symbolů k platbě FAKT DLUH vaše heslo
Výši posledního Vyúčtování, bankovního účtu a symbolů k platbě FAKT INFO vaše heslo
Důležité informace ve Vyúčtování
  • Celková částka k platbě - říká, kolik máte zaplatit. Pokud je částka po splatnosti, pošlete platbu co nejrychleji. Pokud máte více Vyúčtování po splatnosti, stačí zaplatit to poslední - je v něm souhrnná částka. Vyúčtování na částku nižší než 120 Kč (1 - 119 Kč) nemusíte hned hradit. Částku vám přičteme k následujícímu Vyúčtování. Pokud je částka s mínusem, jedná se o přeplatek.
  • Datum splatnosti - poslední termín, kdy bychom měli dostat platbu.
  • Variabilní symbol - číslo daného Vyúčtování, vždy uveďte při platbě.
  • Specifický symbol - vaše zákaznické číslo, které je stejné pro všechny vaše platby.
Daňový doklad

Vyúčtování si můžete také stáhnout v PDF dokumentu, který zároveň slouží jako daňový doklad.

Pro zobrazení Vyúčtování v PDF musíte mít v počítači nainstalovaný PDF prohlížeč. Stáhnout a nainstalovat si jej můžete zde.

Kde najdu platební údaje, pokud jsem ukončil tarifní služby u Vodafonu?
  • Pokud jste měli aktivní Tištěné Vyúčtování, zašleme vám i poslední Vyúčtování poštou.
  • Pokud znáte číslo Plátce (najdete ho na první straně každého z předchozích Vyúčtování) a administrátorské heslo, můžete si Vyúčtování stáhnout ze samoobsluhy na stránce muj.vodafone.cz, kde zvolíte možnost Přihlášení číslem plátce. Přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone s číslem plátce je možné do 6 měsíců od zrušení služeb u Vodafonu.
  • Získat ho také můžete zavoláním na číslo 800 77 11 77, kde stačí zadat vaše telefonní číslo, pro které Vyúčtování potřebujete, a spojíme vás s oddělením pohledávek

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace