nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Kde najdu platební údaje? Kolik a kdy mám zaplatit?

Přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz.
K přihlášení potřebujete administrátorské heslo nebo heslo plátce.
V samoobsluze běžte do sekce Vyúčtování.
Zde najdete částku k platbě i další důležité platební údaje.
Je ještě jiná možnost?
  1. Údaje pro platbu najdete v aplikaci Můj Vodafone.
  2. Platební údaje můžete zjistit také odesláním SMS zdarma na číslo 7700.

    Co chcete zjistit Pošlete SMS ve tvaru
    Výši dlužné částky, bankovního účtu a symbolů k platbě FAKT DLUH vaše heslo
    Výši posledního Vyúčtování, bankovního účtu a symbolů k platbě FAKT INFO vaše heslo
Důležité informace ve Vyúčtování
  • Celková částka k platbě - říká, kolik máte zaplatit. Vyúčtování na částku nižší než 120 Kč (1 - 119 Kč) nemusíte hned hradit. Částku vám přičteme k následujícímu Vyúčtování. Pokud je částka s mínusem, jedná se o přeplatek.
  • Datum splatnosti - poslední termín, kdy bychom měli dostat platbu.
  • Variabilní symbol - číslo daného Vyúčtování, vždy uveďte při platbě.
  • Specifický symbol - vaše zákaznické číslo, které je stejné pro všechny vaše platby.
Daňový doklad

Vyúčtování si můžete také stáhnout v PDF dokumentu, který zároveň slouží jako daňový doklad.

Pro zobrazení Vyúčtování v PDF musíte mít v počítači nainstalovaný PDF prohlížeč. Stáhnout a nainstalovat si jej můžete zde.

Kde najdu platební údaje, pokud jsem ukončil tarifní služby u Vodafonu?
  • Pokud jste měli aktivní Tištěné Vyúčtování, zašleme vám i poslední Vyúčtování poštou.
  • Pokud znáte číslo Plátce (najdete ho na první straně každého z předchozích Vyúčtování) a administrátorské heslo, můžete si Vyúčtování stáhnout ze samoobsluhy na stránce muj.vodafone.cz, kde zvolíte možnost Přihlášení číslem plátce. Přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone s číslem plátce je možné do 6 měsíců od zrušení služeb u Vodafonu.
  • Získat ho také můžete zavoláním na číslo 800 77 11 77, kde stačí zadat vaše telefonní číslo, pro které Vyúčtování potřebujete, a spojíme vás s oddělením pohledávek

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace