Jak uhradím Vyúčtování?

Doporučujeme vám jeden z těchto 3 nejlepších způsobů:

Částku nižší než 120 Kč (1 - 119 Kč) nemusíte hradit ihned, přičteme vám ji k následujícímu Vyúčtování.

Všechny možnosti plateb

Způsob platbyKdy platbu dostaneme?
Inkaso
Jednou nastavíte a už se nemusíte o nic starat.
Až 8 dní před splatností
Platba mimo platební místo
Ve všech našich prodejnách.
Ihned
Platební karta
Online v samoobsluze nebo v aplikaci Můj Vodafone.
Do 24 hodin
Bankomat
Jednoduše a rychle, stačí vědět telefonní číslo.
Do 24 hodin
Hotovostní platba
U terminálu Sazky nebo na pobočce ČSOB banky.
Do 24 hodin u Sazky
Následující pracovní den u banky
Bankovní převod
Z účtu u kterékoli banky pomocí příkazu k úhradě.
Do 3 pracovních dnů
Platba pomocí QR kódu
Rychlejší vyplnění příkazu v mobilní aplikaci.
Do 3 pracovních dnů
Poštovní poukázka
Klasika, ale zrovna rychlé to není.
Za 3-5 pracovních dnů
Platba ze zahraničí
Z účtu zahraniční banky.
Obvykle pár pracovních dnů
SIPO
Tento způsob platby není možné nově aktivovat.
Podle data úhrady předpisu SIPO

TIP: Věděli jste, že ze svého Vyúčtování můžete pohodlně dobíjet kredit svým blízkým s předplacenou kartou a navíc pro ně získat 20 % kreditu zdarma za každé dobití? Stačí si jen nastavit Chytré dobíjení z vyúčtování.

Pokud už nejste naším zákazníkem nebo jste si číslo převedli na předplacenou kartu, můžete Vyúčtování zaplatit pouze těmito způsoby:

  • poštovní poukázkou,
  • bankovním převodem,
  • přes bankomat (volba platba faktury),
  • hotovostní platbou v bance,
  • inkasem nebo přes SIPO, pokud jste ho měli aktivní ještě před ukončením služeb.

Vyúčtování jsem dříve dostával od exUPC, jaké platební údaje mám používat?

Po převodu do systémů Vodafonu můžete i nadále využívat původně nastavený způsob platby (například inkaso nebo SIPO) s původními údaji, vše bude fungovat do té doby, než sami provedete změnu ve způsobu platby nebo jinou změnu ovlivňující vystavování vyúčtování.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone