nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Můj Vodafone

Switch to english →

Jakým způsobem mohu uhradit Vyúčtování za UPC služby?

Nevíte si rady jaká platební metoda je pro vás tou nejlepší? Dáváte přednost rychlé online platbě, trvalému příkazu či preferujete přímé inkaso z účtu? Níže jsme pro vás připravili kompletní seznam všech možností, jak platit za služby UPC.

Inkaso

Platba inkasem je nejpohodlnější - jednou nastavíte, a pak už se nemusíte starat. Platba je na vašem klientském účtu do 3 pracovních dnů.

Ve své bance si zařídíte souhlas k přímému inkasu ve prospěch našeho bankovního účtu 3983815/0300.
V souhlasu k přímému inkasu si musíte nastavit tzv. inkasní limit. To je maximální měsíční částka, která může být převedena z vašeho účtu (doporučujeme dvojnásobek vaší měsíční platby).
Když už máte inkaso zřízené ve své bance, stačí si ho aktivovat u nás prostřednictvím kontaktního formuláře nebo na lince 24100510.
Připravte si, prosím, číslo svého bankovního účtu včetně kódu banky a případného předčíslí a výši zadaného limitu.
Trvalý příkaz

Platba je vhodná pro klienty, kteří hradí každý měsíc stejné poplatky za služby (není tedy vhodná pro klienty se službou telefonu).

Trvalý příkaz zadáte na pobočce své banky:

  • ve prospěch účtu 3983815/0300
  • variabilní symbol najdete přímo na vašem vyúčtování
  • datum realizace - minimálně 3 dny před splatností vyúčtování
  • frekvenci platby

V případě, že dojde ke změně Vámi objednaných služeb či ke změně výše pravidelných poplatků, je potřeba, abyste zadali změnu částky trvalého příkazu ve vaší bance.

Platba přes platební tlačítka v Moje UPC

Nemusíte nic vyplňovat, v platebním příkazu je už všechno na svém místě, včetně variabilního symbolu a částky. Takže stačí pár kliků a je zaplaceno. Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platební bránou vaší banky a nikdo jiný než vy a banka je nevidí.

Platební metoda není určena klientům, kteří hradí přes SIPO či přímé inkaso z účtu. Minimální výše platby je 10 Kč.

Přihlaste se do Moje UPC.
Na hlavní stránce či v sekci Platby a vyúčtování klikněte na možnost Rychlá online platba bankovním převodem.
Klikněte na logo své banky.
Po přesměrování se přihlaste do internetového bankovnictví.
Potvrďte příkaz k úhradě.
A máte hotovo.
QR kód

QR platba vám usnadní vyplnění platebního příkazu v mobilní bankovní aplikaci nebo platbomatech. Po ?přečtení? QR kódu, se automaticky vyplní všechny potřebné platební údaje pro odeslání platby (číslo účtu, variabilní symbol, částka). Nemusíte tedy nic vypisovat ručně a ušetříte čas. QR kód snižuje riziko chybného odeslání platby. Vaši platbu obdržíme zpravidla do 2 pracovních dnů.

Tip: Platbu přes QR kód je nyní možné využít i přes zákaznický portál Moje UPC. Platbu naleznete mezi dalšími možnostmi úhrady na hlavní stránce či v sekci Platby a vyúčtování. Tato platební metoda není určena pro klienty hradící přes SIPO či přímé inkaso z účtu.

Přihlaste se do mobilní aplikace své banky, která umí QR platby.
Zvolte způsob platby ?QR kód?
.
Naskenujte QR kód z našeho vyúčtování.
Tím se vyplní automaticky platební příkaz ? údaje zkontrolujte, příkaz se následně odešle standardním způsobem do vaší banky ke zpracování.
Jednorázový bankovní převod

Jednorázový příkaz k úhradě můžete provést v internetovém bankovnictví nebo na pobočce své banky, kde vyplníte papírový formulář ?Příkaz k úhradě?.

Do jednorázového příkazu k úhradě je nutné zadat:

  • Číslo bankovního účtu 3983815/0300
  • Variabilní symbol, který je stejný jako číslo vaší smlouvy a najdete ho na svém vyúčtování.

Platba je na vašem klientském účtu do 3 pracovních dnů.

Platba platební kartou
  • Platební kartou můžete uhradit na této stránce.
  • Platbu přijmeme do 24 hodin (včetně víkendu) a neplatíte za ni žádný poplatek.
  • Uhradit lze platbu v minimální výši 50 Kč.
  • Přijímáme platební karty vydané v České republice: VISA, VISA electron, Maestro, MasterCard, embosované (reliéfní) karty.
  • K úhradě potřebujete znát: číslo smlouvy (variabilní symbol) a částku.
  • Potvrzení platby vám pošleme e-mailem.
Platba přes bankomat/platbomat

Platbu přes bankomat umožňuje Česká spořitelna prostřednictvím předdefinovaného příkazu k úhradě pro UPC. Platba je na vašem klientském účtu do 3 pracovních dnů.

Vložte kartu do svého bankomatu/ platbomatu a zadejte PIN.
Z hlavního menu vyberte Platby a zvolte Telekomunikace.
Vyberte UPC.
Zadejte částku a variabilní symbol.
Zkontrolujte a potvrďte zadané údaje.
Vytiskněte stvrzenku.
Platba poštovní poukázkou
  • K vyplnění poštovní poukázky vám stačí platební údaje a adresa UPC z Vašeho vyúčtování.
  • Vyplněnou poštovní poukázku (složenku) typu A uhraďte na poště.
  • Platba je na vašem klientském účtu za 5 pracovních dní.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace