nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak zaplatím Vyúčtování platební kartou přes internet?

Přihlaste se na muj.vodafone.cz.
Hned po přihlášení na hlavní stránce nebo v menu Útrata a Vyúčtování - Vyúčtování vyberte položku Zaplatit kartou.
Platba se připíše na náš účet do 24 hodin.
Platební brána
Přijetí platby vám potvrdíme SMSkou na vaše kontaktní číslo.

Zaplatit můžete platební kartou Visa, Visa Electron, MasterCard nebo Maestro vydanou v ČR - zahraničními kartami hradit nelze. Pro platbu také můžete využít aplikaci Masterpass.

Online platební kartou nelze uhradit, pokud máte na Plátci pouze ADSL/VDSL číslo.

Chcete uhradit Vyúčtování za jiné telefonní číslo?
Přihlaste se na muj.vodafone.cz.
Přejděte do části Útrata a Vyúčtování - Zaplatit přes internet.
Vymažte předvyplněné údaje.
Zadejte částku a telefonní číslo, pro které chcete uhradit Vyúčtování a klikněte na Pokračovat.
Chytrý přehled vašich SIM







V dalším kroku překontrolujte telefonní číslo a částku.
Klikněte na Pokračovat.
Doplňte informace k platební kartě.
Potvrďte platbu.
Nedaří se vám platit kartou přes internet?

Zobrazila se vám v samoobsluze www.vodafone.cz/muj/ při pokusu o úhradu částky za Vyúčtování, dobití kreditu nebo platby za balíček hláška "Platba nebyla úspěšná"? Je to proto, že nemáte ve své bance povolenou funkci Placení kreditní kartou na internetu. Kontaktujte svou banku a funkci si prosím aktivujte.

Online platba skončí chybou kvůli špatnému nastavení prohlížeče - co s tím?

Pravděpodobně máte nastavenu nestandardní úroveň ochrany soukromí v prohlížeči, kvůli které nelze platbu bezpečně uskutečnit.

Doporučujeme:

  1. Zablokovat nevhodná rozšíření prohlížeče -pokud jste dříve v minulosti vy nebo váš správce počítače nainstalovali v prohlížeči rozšíření pro blokování tak zvaného ?referreru?, je potřeba toto rozšíření zablokovat nebo odinstalovat.
  2. Zkontrolovat nastavení prohlížeče Internet Explorer:
  • Vyberte v menu prohlížeče Nástroje - Možnosti internetu - Zabezpečení - Důvěryhodné servery - Servery
  • Přidejte mezi důvěryhodné servery adresu: https://platebnibrana.csob.cz/ a stiskněte Přidat
  • Stiskněte tlačítka Zavřít a OK

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace