nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Jak probíhá instalace Pevného internetu?

  • Pevný internet vždy instaluje technik přímo u vás doma. Za instalaci neplatíte.
  • SIM kartu, kterou budete potřebovat při instalaci služby, s sebou přiveze technik společně s anténou a modemem.
  • Před samotnou instalací technik na místě ověří, zda je u vás dostatečný signál pro provoz Pevného internetu. Máte proto jistotu, že službu zřídíme jen v případě, že u vás bude opravdu dostupná.
Před instalací
  • Pro správné fungování služby je potřeba, aby byla zvenku na budově umístěna anténa. Její instalaci zařídí náš technik na vhodném místě po domluvě s vámi. Vzhledem k tomu, že jde o zásah do budovy a propojení mezi anténou a modemem je kabelové, takže obvykle je potřeba provrtání zdi nebo okna, důrazně doporučujeme, abyste si zajistili souhlas majitele objektu s instalací. Souhlas nám nemusíte dokládat, slouží pro vaši ochranu a dobré vztahy s majitelem objektu.
  • Při objednávce se s námi domluvíte na termínu, kdy vám technik přijde službu instalovat. K dispozici jsou 2hodinová časová rozmezí, v rámci kterých technik dorazí. Samotná instalace trvá cca 90 minut. Instalační termíny nabízíme v pracovních dnech v časech mezi 8. a 19. hodinou nejdříve 5 dní po objednání služby (při objednání v prodejně vám můžeme nabídnout i dřívější termín).
  • Pokud zjistíte, že vám vybraný termín instalace nevyhovuje, dejte nám to prosím vědět nejpozději 24 hodin předem na číslo Linky péče o zákazníky *77 nebo 800 77 00 77. Pokud u nás žádnou jinou službu nemáte, volejte 800 777 777 a z nabídky vyberte možnost aktivace datového tarifu. Poté vás spojíme s operátorem.
Průběh instalace
  • Termín instalace vám připomeneme ještě den předtím SMSkou. Technik přijede v naplánovaném 2hodinovém rozmezí, délka instalace je individuální podle podmínek na místě. Obvykle trvá zhruba 90 minut.
  • Před začátkem instalace se s technikem domluvíte na umístění venkovní antény, modemu a technik zkontroluje, zda je u vás dostatečný signál pro používání služby Pevný internet. Vše potřebné si technik přiveze s sebou.
  • Instalace obsahuje: jeden průraz stěny, maximálně 20 metrů kabelu pro propojení antény a modemu, úklid hrubých nečistot po dokončení instalace, zprovoznění a předvedení služby a předání předávacího protokolu.
Musím být u instalace osobně přítomen?

Pokud víte, že osobně doma nemůžete být, stačí, když bude doma někdo jiný, kdo technika pustí dovnitř. Technik bude chtít od přítomné osoby podepsat protokol poté, co vše nainstaluje.

Můžu využít vlastní anténu a modem?

Námi prodávaný modem je nakonfigurovaný pro využití v síti Vodafone, proto je potřeba využít právě ten. Jde o nedílnou součást služby Pevný internet.

Je opravdu nutné, aby mi instalaci prováděl technik?

Instalaci vždy provádí náš technik, který s sebou přiveze zařízení a především na místě změří stav signálu, aby zkontroloval, že bude služba v pořádku funkční. Technik má i odbornou zkušenost pro práci ve výškách a musí dodržovat veškeré bezpečnostní standardy. Instalace technikem je proto podmínkou zřízení služby Pevné připojení.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace