nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Mohu si pevnou linku přesměrovat na mobilní telefonní číslo?

Ano, je to možné s naší službou Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil.

Co služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil nabízí?
  • Pevné telefonní číslo vám zdarma přesměrujeme na váš mobilní telefon. Můžete tedy hovory přijímat odkudkoliv, nejste vázání na pevnou linku v kanceláři/doma.
  • Pevné telefonní číslo je pouze virtuální, není tedy možné z něj volat, slouží pouze pro příchozí přesměrované hovory.
  • Službu mohou využít nefiremní i firemní zákazníci, se smlouvou i bez smlouvy. S předplacenou kartou službu využít nejde.
Jak služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil funguje?
  • Získáte virtuální geografické telefonní číslo.
  • Hovory směrované na toto geografické telefonní číslo vám přesměrujeme na vaše mobilní telefonní číslo.
  • Obě telefonní čísla (geografické i mobilní) musí být vedená pod stejným zákaznickým účtem.
Geografické telefonní číslo se přiděluje podle kraje, kde je používané. To stanoví číslovací plán (např. Pardubický kraj má předvolbu 46).
Kdy se může služba Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil hodit?
  • Používáte pevné telefonní číslo již několik let, ale častěji jste k zastižení na mobilním telefonu.
  • Vaši zákazníci, známí mají kontakt na pevnou linku, takže by nebylo praktické telefonní číslo zrušit.
  • Chcete mít pevné telefonní číslo (někdy působí více věrohodně), ale nepotřebujete mít pevný telefon umístěný v kanceláři/doma.
Výhody služby Pevné telefonní číslo - přesměrování na mobil.
  • nízká měsíční cena,
  • není nutné datové připojení ani další koncová zařízení (pevný telefon),
  • rychlé zřízení,
  • příchozí hovory můžete pohodlně vyřídit na svém mobilním telefonu,
  • nemusíte si kupovat žádný speciální hardware (pevný telefon, modem).
Jak si mohu službu aktivovat?
  1. na lince *77 (800 77 00 77)
  2. v prodejně Vodafonu
Mohu si změnit telefonní číslo, na které chci pevné číslo přesměrovat?

Ano, změna je zdarma a můžete ji zadat v samoobsluze Můj Vodafone v části Nastavení služeb - Volání a SMS - Doplňkové služby.

Přenos pevného čísla od O2
Podejte výpověď u O2.
Obdržíte ČVOP kód pro přenos čísla.
ČVOP kód obdržíte od O2 e-mailem/dopisem, ve kterém bude uvedené i datum zrušení služby.
ČVOP kód nahlaste ve Vodafonu (telefonicky na 800 777 777 / v prodejně ).
Při objednávce služby nastavíme datum přenosu.
Od toho dne pak budete moci službu v naší síti využívat.
Přenos od jiného poskytovatele
Kontaktujte poskytovatele pevné linky.
Sdělí vám, jak při výpovědi pevné linky postupovat.
Stavte se v naší prodejně .
Budeme od vás potřebovat telefonní číslo linky, jméno vlastníka linky a poskytovatele.
Odešleme objednávku služby.
Do několika dnů pro vás budeme mít připravený formulář, který je nutné podepsat a domluvit se na datu přenosu pevného čísla do naší sítě.

Ceny služby najdete v Ceníku. Kompletní podmínky jsou k dispozici na této stránce.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace