nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Co je Hlasová schránka a jak ji aktivuji?

Hlasová schránka:

  • Slouží jako osobní záznamník, na kterém vám volající mohou zanechat vzkaz, když nemůžete přijmout hovor.
  • Na nové SIM kartě není automaticky aktivní.
Kolik Hlasová schránka stojí?
  • Aktivace schránky je zdarma.
  • Neplatíte žádný měsíční poplatek.
  • Vyzvednutí vzkazu zavoláním do Hlasové schránky z vlastního telefonního čísla (vytočení *98 nebo +420 608 98 98 98) je zdarma.
  • Vyzvednutí vzkazu zavoláním do Hlasové schránky z jiného telefonního čísla (vytočení *99 nebo +420 98 98 99) je zpoplatněné podle vašeho tarifu jako volání na Vodafone číslo.
Jak si Hlasovou schránku aktivuji?
  1. Bezplatným zavoláním na *98 z vašeho čísla.
  2. Nastavením přesměrování do Hlasové schránky (+420 608 98 98 98) v menu vašeho telefonu.
Jak si v telefonu přesměruji hovory do Hlasové schránky?

Přesměrování hovorů je možné u většiny mobilních telefonů nastavit přímo v menu. Pokud používáte VoLTE nebo Wi-Fi volání, můžete to udělat přes Můj Vodafone.

Podmíněné přesměrování

  • vypnutý telefon,
  • mimo dosah sítě,
  • obsazeno,
  • ve všech případech výše.

Nepodmíněné přesměrování

  • Do Hlasové schránky se přesměrují všechny hovory.
  • Můžete ho nastavit v menu telefonu nebo zkráceným kódem **21*+420608989898#, který vytočíte jako odchozí hovor.
Jak nastavit pozdrav v Hlasové schránce a jaké jsou její parametry?

Nastavit pozdrav v Hlasové schránce máte možnost udělat dvěma způsoby:

  1. Namluvení vzkazu klasickým způsobem pomocí mobilního telefonu (zavoláním na *98).
  2. Nahrání vzkazu - zvukového souboru s pozdravem přes samoobsluhu muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - Volání a SMS. Tento způsob slouží především pro profesionálně nahrané uvítání ve vyšší kvalitě, profesionálním hlasem nebo podkreslené například hudbou.

Technické parametry vlastního souboru by měly být:

  • formát .wav,
  • velikost souboru do 1 MB,
  • 64 kbit/s 8 kHz 8 bit,
  • mono codec CCITT A-LAW.

Vlastnosti Hlasové schránky::

  • Délka uvítací zprávy může být až 120 sekund. Maximální délka jména až 15 sekund.
  • Nepřehraný vzkaz uchováváme 15 dní, přehraný 7 dní. Jedna zpráva od volajícího může mít až 300 sekund.
  • V Hlasové schránce můžete mít najednou maximálně 99 vzkazů.
Jak se dozvím, že mám vzkaz v Hlasové schránce

Na novou zprávu vás upozorníme SMSkou, která:

  • Je zdarma.
  • Obsahuje telefonní číslo volajícího a datum a čas volání.

Zvolit si můžete i hlasové upozornění (zavoláním na *98 a zadáním změny v menu Hlasové schránky).

Jak si vyzvednu vzkaz z Hlasové schránky?
  1. Z vlastního telefonního čísla vytočte *98.
  2. Z jiného telefonního čísla vytočte 608 98 98 99.

Hlasové zprávy si také můžete nechat zdarma přesměrovat na e-mail a přehrát si je přímo v počítači nebo jiném zařízení.

Jak používat Hlasovou schránku v zahraničí?
  • Nastavte si Nepodmíněné přesměrování (více najdete v sekci Jak si v telefonu přesměruji hovory do Hlasové schránky?).
  • Nepodmíněné přesměrování je dostupné pro všechny zákazníky a je zdarma.
  • Pro vyzvednutí vzkazu volejte číslo +420 608 98 98 98 (z jiného telefonního čísla vytočte +420 608 98 98 99). Za hovor zaplatíte jako za běžné odchozí volání z dané země do ČR.
  • Pro poslechnutí vzkazů ze zahraničí je důležité mít změněné výchozí automaticky vygenerované heslo na jakoukoliv vlastní číselnou kombinaci. Změna hesla se zadává přímo v Hlasové schránce pod volbou "Změna" a je ji možné provést pouze na území České republiky.
Kde najdu zapomenuté heslo do Hlasové schránky?

Heslo do Hlasové schránky vám vygenerujeme automaticky při prvním zanechání vzkazu v Hlasové schránce nebo si ho sami nastavíte při aktivaci Hlasové schránky (zavoláním na *98 z telefonního čísla, u kterého chcete heslo změnit).

Pokud jste své heslo do Hlasové schránky zapomněli, můžete si ho obnovit na nové náhodně vygenerované heslo a poté si ho znovu změnit na vlastní libovolnou kombinaci.

Zavolejte do Hlasové schránky.
Z vlastního čísla můžete volat zdarma na *98, z jiného čísla na 800 98 98 99 (hovor je zpoplatněný podle tarifu jako volání na Vodafone číslo).
V menu Hlasové schránky při zadávání hesla je vám k dispozici nabídka: Pokud si heslo nepamatujete, stiskněte křížek.
Po zvolení této nabídky vám nové heslo pošleme SMSkou.
Náhodně vygenerované heslo si můžete změnit.
Tuto možnost najdete v menu Hlasové schránky (na *98 nebo 800 98 98 99) v části Nastavení hesla - Změna hesla.
Jak zruším Hlasovou schránku?
Přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz a přejděte do sekce Nastavení služeb - Volání a SMS.
Zde si můžete hlasovou schránku kdykoli vypnout.
Zrušte si v telefonu přesměrování do hlasové schránky.
Stačí zdarma zavolat na číslo ##002# - na displeji se pak objeví potvrzení. U některých telefonů je nutné zrušit přesměrování v menu.
Schránka se zruší také sama, pokud ji nepoužijete 90 dnů. Proto když vypnete přesměrování do Hlasové schránky, přestanete ji využívat a po 90 dnech ji sami zrušíme.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace