nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Co je Hlasová schránka a jak ji aktivuji?

Hlasová schránka:

  • Slouží jako osobní záznamník, na kterém vám volající mohou zanechat vzkaz, když nemůžete přijmout hovor.
  • Na nové SIM kartě není automaticky aktivní.
Kolik Hlasová schránka stojí?
  • Aktivace schránky je zdarma.
  • Neplatíte žádný měsíční poplatek.
  • Vyzvednutí vzkazu zavoláním do Hlasové schránky z vlastního telefonního čísla (vytočení *98 nebo +420 608 98 98 98) je zdarma.
  • Vyzvednutí vzkazu zavoláním do Hlasové schránky z jiného telefonního čísla (vytočení *99 nebo +420 98 98 99) je zpoplatněné podle vašeho tarifu jako volání na Vodafone číslo.
Jak si Hlasovou schránku aktivuji?
  1. Bezplatným zavoláním na *98 z vašeho čísla.
  2. Nastavením přesměrování do Hlasové schránky (+420 608 98 98 98) v menu vašeho telefonu.
Jak si v telefonu přesměruji hovory do Hlasové schránky?

Přesměrování hovorů je možné u většiny mobilních telefonů nastavit přímo v menu. Pokud používáte VoLTE nebo Wi-Fi volání, můžete to udělat přes Můj Vodafone.

Podmíněné přesměrování

  • vypnutý telefon,
  • mimo dosah sítě,
  • obsazeno,
  • ve všech případech výše.

Nepodmíněné přesměrování

  • Do Hlasové schránky se přesměrují všechny hovory.
  • Můžete ho nastavit v menu telefonu nebo zkráceným kódem **21*+420608989898#, který vytočíte jako odchozí hovor.
Jak nastavit pozdrav v Hlasové schránce a jaké jsou její parametry?

Nastavit pozdrav v Hlasové schránce máte možnost udělat dvěma způsoby:

  1. Namluvení vzkazu klasickým způsobem pomocí mobilního telefonu (zavoláním na *98).
  2. Nahrání vzkazu - zvukového souboru s pozdravem přes samoobsluhu muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - Volání a SMS. Tento způsob slouží především pro profesionálně nahrané uvítání ve vyšší kvalitě, profesionálním hlasem nebo podkreslené například hudbou.

Technické parametry vlastního souboru by měly být:

  • formát .wav,
  • velikost souboru do 1 MB,
  • 64 kbit/s 8 kHz 8 bit,
  • mono codec CCITT A-LAW.

Vlastnosti Hlasové schránky::

  • Délka uvítací zprávy může být až 120 sekund. Maximální délka jména až 15 sekund.
  • Nepřehraný vzkaz uchováváme 15 dní, přehraný 7 dní. Jedna zpráva od volajícího může mít až 300 sekund.
  • V Hlasové schránce můžete mít najednou maximálně 99 vzkazů.
Jak se dozvím, že mám vzkaz v Hlasové schránce

Na novou zprávu vás upozorníme SMSkou, která:

  • Je zdarma.
  • Obsahuje telefonní číslo volajícího a datum a čas volání.

Zvolit si můžete i hlasové upozornění (zavoláním na *98 a zadáním změny v menu Hlasové schránky).

Jak si vyzvednu vzkaz z Hlasové schránky?
  1. Z vlastního telefonního čísla vytočte *98.
  2. Z jiného telefonního čísla vytočte 608 98 98 99.

Hlasové zprávy si také můžete nechat zdarma přesměrovat na e-mail a přehrát si je přímo v počítači nebo jiném zařízení.

Jak používat Hlasovou schránku v zahraničí?
  • Nastavte si Nepodmíněné přesměrování (více najdete v sekci Jak si v telefonu přesměruji hovory do Hlasové schránky?).
  • Nepodmíněné přesměrování je dostupné pro všechny zákazníky a je zdarma.
  • Pro vyzvednutí vzkazu volejte číslo +420 608 98 98 98 (z jiného telefonního čísla vytočte +420 608 98 98 99). Za hovor zaplatíte jako za běžné odchozí volání z dané země do ČR.
  • Pro poslechnutí vzkazů ze zahraničí je důležité mít změněné výchozí automaticky vygenerované heslo na jakoukoliv vlastní číselnou kombinaci. Změna hesla se zadává přímo v Hlasové schránce pod volbou "Změna" a je ji možné provést pouze na území České republiky.
Kde najdu zapomenuté heslo do Hlasové schránky?

Heslo do Hlasové schránky vám vygenerujeme automaticky při prvním zanechání vzkazu v Hlasové schránce nebo si ho sami nastavíte při aktivaci Hlasové schránky (zavoláním na *98 z telefonního čísla, u kterého chcete heslo změnit).

Pokud jste své heslo do Hlasové schránky zapomněli, můžete si ho obnovit na nové náhodně vygenerované heslo a poté si ho znovu změnit na vlastní libovolnou kombinaci.

Zavolejte do Hlasové schránky.
Z vlastního čísla můžete volat zdarma na *98, z jiného čísla na 800 98 98 99 (hovor je zpoplatněný podle tarifu jako volání na Vodafone číslo).
V menu Hlasové schránky při zadávání hesla je vám k dispozici nabídka: Pokud si heslo nepamatujete, stiskněte křížek.
Po zvolení této nabídky vám nové heslo pošleme SMSkou.
Náhodně vygenerované heslo si můžete změnit.
Tuto možnost najdete v menu Hlasové schránky (na *98 nebo 800 98 98 99) v části Nastavení hesla - Změna hesla.
Jak zruším Hlasovou schránku?
Přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz a přejděte do sekce Nastavení služeb - Volání a SMS.
Zde si můžete hlasovou schránku kdykoli vypnout.
Zrušte si v telefonu přesměrování do hlasové schránky.
Stačí zdarma zavolat na číslo ##002# - na displeji se pak objeví potvrzení. U některých telefonů je nutné zrušit přesměrování v menu.
Schránka se zruší také sama, pokud ji nepoužijete 90 dnů. Proto když vypnete přesměrování do Hlasové schránky, přestanete ji využívat a po 90 dnech ji sami zrušíme.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace