Jak si pořídím služby ve Vodafone prodejně?

Podívejte se na adresu a otevírací dobu prodejny ve vašem nejbližším okolí.
Navštivte prodejnu, vyzkoušejte si vybraný telefon či služby.

Naši prodejci vám vše ochotně vysvětlí.

Odnesete si již aktivní a nastavené služby.

Služby můžete hned využívat.

Mohu si služby vybrat předem před návštěvou prodejny?

Ano, je možné si je vybrat v našem eShopu.

Zadejte objednávku v eShopu.

Vyberte si možnost vyzvednutí zásilky v prodejně.

Vaši objednávku v prodejně připravíme.

Dáme vám vědět SMSkou a e-mailem.

Zastavit se pak pro ni můžete do 3 kalendářních dnů.

Objednávku uhradíte až přímo ve vybrané prodejně (není možná platba předem platební kartou).

Shrnutí objednávky

  • Ještě před objednáním služeb budete mít k dispozici shrnutí objednávky, abyste měli přehled, co obsahuje.
  • Na kontaktní číslo vám SMSkou přijde odkaz, který platí 24 hodin. Po otevření odkazu posíláme SMSkou ověřovací kód, který platí 10 minut.
  • Shrnutí objednávky najdete uložené v samoobsluze Můj Vodafone v části Účet - Vaše dokumenty.

Ve shrnutí objednávky najdete:

  • Předsmluvní dokument (Shrnutí smlouvy)
  • Všeobecné podmínky / Podmínky pro poskytování předplacených služeb
  • Podmínky služeb
  • Informace pro zákazníka
  • Informace o ochraně osobních údajů
  • Ceník služeb
  • Podmínky přenositelnosti

Kompletní infomace k vyzvednutí objedávky z eShopu v prodejně najdete na našich webových stránkách.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone