nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Nefungují mi odchozí hovory v ČR, co mám dělat?

Vyzkoušejte a zkontrolujte následující:

Vypněte a zapněte váš mobilní telefon.
I tato jednoduchá rada někdy opravdu pomůže.
Zkontrolujte, že nemáte na telefonu nastavený režim Letadlo.
Někdy si můžete do režimu Letadlo překliknout i omylem a pak váš telefon nefunguje, jak má.
Zkontrolujte, že nemáte v telefonu zadanou blokaci hovorů.
Pro zrušení všech blokací v telefonu vytočte kód #330*blokovací heslo#. Blokovací heslo je 0000, pokud jste si ho nezměnili (s VoLTE/Wi-Fi voláním kód nefunguje a blokování si můžete zkontrolovat/zrušit v samoobsluze Můj Vodafone).
Vyzkoušejte SIM kartu v jiném telefonu.
Pokud bude fungovat a jedná se o chybu telefonu, můžete telefon reklamovat.
Ověřte si, že nemáte z nějakého důvodu (pozdní platba, Volací limit, FlexiStrop) služby blokované na SIM kartě.
V samoobsluze Můj Vodafone najdete případné blokace v přehledu pod možností Omezení služeb.
U předplacené karty zkontrolujte výši kreditu a platnost vaší předplacené karty.
Aktuální výši kreditu zjistíte v samoobsluze Můj Vodafone. Pokud jste kredit nedobili víc jak 13 měsíců, tak kartu automaticky rušíme (v tom případě se nepřihlásíte ani do Můj Vodafone).
Zkontrolujte, jestli nemáme výpadek sítě.
Je to nepříjemné, ale ani my se z různých důvodů nevyhneme výpadkům sítě. V Mapě pokrytí v záložce Stav sítě si po zadání vaší adresy můžete ověřit, jestli tam signál máme aktuálně v pořádku.

Pokud ani jedna z výše uvedených rad nepomůže a stále vám nepůjde volat, kontaktujte z jiného telefonu naši Linku péče o zákazníky na 800 77 00 77.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace