nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Vodafone

Proč mi neustále chodí zpráva o tom, že nemohu poslat SMS?

  • Pokud vám stále dokola chodí zpráva:
    • Dobry den, SMS bohuzel nelze odeslat. Mate nizky kredit nebo nedostatecny limit na sluzby.

Příčinou je:

Pokus o aktivaci služeb iMessage a FaceTime (když máte iPhone).
  • Když máte iPhone a zapínáte ho po výměně SIM, v zahraničí nebo po aktualizaci softwaru, může telefon požadovat novou autorizaci pro služby iMessage a FaceTime. Přitom iPhone posílá SMS na zahraniční číslo - tuto SMS mezi zprávami nenajdete, jde o systémovou zprávu posílanou na pozadí.
  • Pokud nemáte dostatečný kredit (nebo Volací limit či FlexiStrop) pro odeslání zprávy, SMS se nedoručí a iPhone ji bude zkoušet odeslat stále dokola.
  • Pro okamžité řešení si služby iMessage a FaceTime vypněte v nastavení vašeho iPhonu. Následně doporučujeme dobít kredit, případně si navyšte Volací limit či FlexiStrop.
Telefon se pokouší poslat SMS, kterou jste chtěli odeslat.
  • Příčinou může být i vámi napsaná zpráva, pro jejíž odeslání nemáte dostatečný kredit nebo Volací limit či FlexiStrop.
  • Najděte posílanou zprávu v aplikaci pro posílání SMS a smažte ji. Následně doporučujeme dobít kredit, případně si navyšte Volací limit či FlexiStrop.

Pokud vám nepomohly rady výše, jde s největší pravděpodobností o chybu v softwaru telefonu. V takovém případě si zazálohujte svá data a zkuste telefon obnovit do továrního nastavení, případně aktualizujte jeho firmware. Kdyby ani to nepomohlo, doporučujeme ho reklamovat u prodejce.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace