nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Vodafone

Nemůžete odesílat SMS?

To, že vám nejdou odeslat SMSky, může mít několik příčin. Podívejte se, co je potřeba zkontrolovat:

Zkontrolujte, že nejste blokovaní.
Důvodem blokace může být dosažení FlexiStropu.
Pokud máte předplacenou kartu, tak zkontrolujte dostatek kreditu.
Vytočte jako odchozí hovor kód *22#, zůstatek kreditu vám zobrazíme na displeji telefonu.
Je možné, že máte v telefonu nastavené blokování odchozích SMS zpráv.
Pro zrušení blokování napište na displeji vašeho telefonu kód pro zrušení veškerého blokování #330*heslo# (jestliže jste dosud neměnili heslo pro blokování, použijte 0000). Tento kód odešlete jako hovor. Na displeji telefonu se zobrazí hláška Blokování zrušeno či podobná zpráva dle typu vašeho telefonu. Vypněte a zapněte telefon.
Zkontrolujte, že máte správně nastavené číslo SMS centra.
V nastavení pro zprávy musíte mít uvedené číslo SMS centra (střediska zpráv): +420 608 005 681.
Zjistěte, zda máte v telefonu dostatek paměti pro SMS.
Velikosti paměti na SMS se liší podle typu telefonu. Podrobnosti najdete v uživatelské příručce vašeho telefonu.
Vložte SIM kartu do jiného telefonu.
Ověříte tím, zda je nemožnost odesílání SMS způsobena SIM kartou nebo telefonem.
  • Pokud textovky tentokrát dojdou, bude závada ve vašem přístroji. Doporučujeme smazat ve vašem telefonu další SMS pro uvolnění paměti, popřípadě vyzkoušet s jinou SIM kartou. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte prodejce telefonu či servisní středisko.
  • Zjistíte-li, že SMS v jiném telefonu s vaší SIM kartou nefungují, smažte některé SMS uložené na SIM kartě (nejčastěji to bývají bankovní zprávy) a opět vyzkoušejte.

Pokud vám SMSky stále nebudou fungovat, tak kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na čísle *77 nebo se stavte v některé z našich prodejen.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace