nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Co mám dělat, když mi nefungují MMS?

Vyzkoušejte následující:

Vypněte a zapněte telefon.
Je to jednoduchá rada, ale někdy pomůže nejvíc.
Zkontrolujte, jestli máte MMS aktivní.
Aktivaci MMS ověříte v samoobsluze Můj Vodafone v části Nastavení služeb - Volání a SMS.
Zkontrolujte nastavení MMS ve vašem telefonu.
Potřebné nastavení si můžete poslat přímo ze samoobsluhy Můj Vodafone v části Nastavení služeb - SIM karta a telefon nebo si telefon můžete nastavit ručně podle našich stránek.
Zapnutá mobilní data.
U telefonů s operačním systémem je pro používání MMS nutné mít zapnutá mobilní data. S nastavením vám pomohou tyto stránky. V zahraničí je také nutné mít zapnutá data v roamingu.

Pokud vám výše uvedené rady nepomohou, kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na čísle *77 a sdělte mu konkrétní příklad MMS, která nejde doručit (číslo odesílatele/příjemce, datum, čas). Informace předá dál k prověření.

Jak si vyzvednu nedoručenou MMS? 

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace