nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Co dělat, když mi nefunguje připojení v tabletu?

Přestalo vám fungovat připojení k internetu? Máme pro vás několik tipů, jak situaci vyřešit.

Vypněte a zapněte tablet.
Tablet se díky tomu znovu naladí do sítě.
Příčinou může být vyčerpání aktuálního datového balíčku (dosažení DataLimitu) nebo dosažení DataStropu.
Pokud nemáte povolené účtování dalších dat díky službě DataLimit, připojení vám po vyčerpání datového balíčku nebude fungovat. Připojení vám nepoběží také ve chvíli, kdy dosáhnete nastaveného DataStropu.
  • Podívejte se na přehled Aktivních služeb a ověřte si, že máte aktivní datový balíček.
  • Zkontrolujte hodnotu čerpaných dat v sekci Aktuální útrata a čerpání. I po vyčerpání základního datového balíčku můžete surfovat dál plnou rychlostí, stačí mít povolené účtování dalších dat díky službě DataLimit.
  • Podívejte se, jestli u svého čísla máte nastavený DataStrop. Pokud ano a už jste přenesli tolik dat, na kolik je nastavený, můžete si ho přes Můj Vodafone navýšit.
Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Aby se váš tablet znovu přihlásil do sítě, tak ho potom vypněte a zapněte.
V horní stavové liště ověřte, k jaké technologii je tablet právě připojený.
Typ sítě ovlivňuje rychlost připojení a fungování některých služeb.
  • GPRS, EDGE (na displeji jako G, E) - pomalé připojení (některé stránky se nemusí načíst)
  • 3G (na displeji jako 3G, H, H+) - rychlý internet
  • LTE (na displeji jako 4G, L, LTE) - nejrychlejší připojení
Ověřte pokrytí
V mapě pokrytí si ověřte, že u vás máme signál pro mobilní data. V záložce Stav sítě si také můžete ověřit, jestli na konkrétní adrese aktuálně neřešíme potíže se sítí, které by mohly nedostupnost připojení způsobit.
Zkontrolujte, že máte zapnutá mobilní data v tabletu.
Když jsou data zapnutá, měli byste vidět ikonu připojení ve stavové liště.
Jestli internet stále nefunguje, obnovte nastavení sítě ve svém tabletu.
Tablet si sám nastaví správný přístupový bod (APN).
Vyzkoušejte ruční nastavení tabletu.
Pokud nemůžete využít obnovu nastavení, zkontrolujte správné hodnoty podle našich návodů.
Vyzkoušeli jste všechny rady, ale internet stále nejde?

Pokud by vám nepomohla žádná z výše uvedených rad, obraťte se na Linku péče o zákazníky na 800 77 00 77, kde vám rádi pomůžeme.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace