nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Co mám dělat, když mi nefunguje Pevný internet LTE?

Když vám nefunguje Pevný internet LTE, vyzkoušejte následující:

Resetujte modem.
Držte po dobu 5 sekund tlačítko reset.
Zkontrolujte zapojení kabelů.
Ujistěte se, že jsou kabely zapojeny správně, zkuste i vyndat z modemu kabel od antény a znovu ho zapojit.
Zkuste se připojit k internetu s jiným zařízením.
Tím zjistíte, jestli je příčina v modemu nebo v připojeném zařízení.

Pokud připojení stále nefunguje, zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 (800 77 00 77 z jiné sítě).

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace