nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Co dělat, když mi nefungují data ve wi-fi modemu - Připojení bez kabelu?

Zkontrolujte a vyzkoušejte následující:

Resetujte modem.
U modemu Huawei B310 držte po dobu 3 sekund tlačítko reset, u modemu Vodafone B3000 zvolte Systém - Údržba, klikněte na možnost Resetovat a potvrďte Ok.
Ověřte, že máte v modemu správně vloženou SIM.
Zkuste pro jistotu SIM vyndat a znovu do modemu vložit.
Zkuste se k modemu připojit s jiným zařízením.
Tím ověříte, jestli je chyba v modemu nebo v připojeném zařízení.
Ověřte, že nemáte vyčerpaný objem dat/DataLimit.
U Připojení bez kabelu data po vyčerpání 30 GB zpomalujeme, u Připojení bez kabelu Naplno dochází po vyčerpání DataLimitu k úplnému zastavení datových služeb. Více píšeme tady.
Zkontrolujte, že nemáte na SIM kartě aktivní PIN kód.
 
Pokud modem zapnete a u signálu nesvítí ani jedna dioda, je potřeba PIN zrušit.
Ověřte si dostupné pokrytí.
Když chcete připojení používat v místě, kde máme slabší signál některé z technologií, ale potřebujete se připojovat jen přes vybranou technologii, můžete si v nastavení routeru nastavit příslušný režim sítě. Jak nastavím režim sítě (3G/LTE)?.
Stav sítě.
Nevidíme to rádi, ale někdy i naše síť má potíže a může být nedostupná. V záložce Stav sítě si můžete aktuální stav sítě na konkrétní adrese kdykoliv zkontrolovat.
Mohli jste zapomenout na platbu Vyúčtování, a máte proto omezené služby.
V samoobsluze si zkontrolujte stav plateb. Po zaplacení služby obnovíme do 24 hodin. Doporučujeme pak vypnutí a zapnutí modemu.
Co dělat dál?

Vyzkoušeli jste všechny rady, ale data u Připojení bez kabelu vám pořád nefungují? Stavte se v některé z našich prodejen s modemem i SIM kartou, abychom mohli vyzkoušet, co nefunkčnost způsobuje.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace