nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jaké druhy Vyúčtování mohu dostávat?

Vyúčtování vám můžeme posílat:

  1. Poštou - doručíme vám ho nejpozději do 15 dnů po ukončení vašeho zúčtovacího období.
  2. Elektronicky - najdete ho většinou do 3 dnů v samoobsluze muj.vodafone.cz.
  3. E-mailem - stejně jako elektronické Vyúčtování vám ho doručíme zpravidla do 3 dnů od ukončení zúčtovacího období.

V den vystavení Vyúčtování vám na vaše kontaktní číslo pošleme SMS s výší Vyúčtování, datem splatnosti a údaji k platbě.

Druhy Vyúčtování
Druh Vyúčtování Co obsahuje Jak ho mohu obdržet
Souhrnné Vyúčtování Souhrnné údaje za jednotlivé služby (volání, SMS, data atd.); neobsahuje volaná čísla nebo čas volání. Poštou/Elektronicky/E-mailem
Podrobné Vyúčtování Rozpis za využívání hlasových, SMS, datových a ostatních služeb a zároveň telefonní čísla, na která jste volali nebo posílali SMS a datum uskutečnění. Poštou/Elektronicky
Mimořádné podrobné Vyúčtování Stejné údaje jako v Podrobném Vyúčtování. Můžeme ho vystavit za 6 měsíců zpětně, když máte standardně Souhrnné Vyúčtování. Poštou
Privátní Vyúčtování Stejné údaje jako v Podrobném Vyúčtování, ale v rozpise nejsou uvedena celá telefonní čísla, ale jen jejich část bez posledních 3 číslic. Poštou/Elektronicky
Vyúčtování do e-mailu Souhrnné Vyúčtování, které vám každý měsíc posíláme na váš e-mail. E-mailem
Elektronický výpis služeb Podrobný rozpis využitých služeb. Elektronicky
Je poslání Vyúčtování nějak zpoplatněno?
  • Elektronické Vyúčtování je zdarma.
  • Tištěné Vyúčtování (Souhrnné, Podrobné, Mimořádné Podrobné, Privátní) je zpoplatněno podle platného Ceníku služeb.
Jak si změním typ Vyúčtování?
Přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz.
Přejděte do sekce Nastavení služeb - Nastavení Vyúčtování a limitů.
Zvolte požadovaný typ Vyúčtování.
Změnu vám potvrdíme SMSkou.

Další možnosti, jak typ Vyúčtování změnit:

  1. v aplikaci Můj Vodafone,
  2. přes operátora Linky péče o zákazníky na *77,
  3. v prodejně Vodafonu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace