nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Nemůžete odesílat SMS?

To, že vám nejdou odeslat SMSky, může mít několik příčin. Podívejte se, co je potřeba zkontrolovat:

Zkontrolujte, že nejste blokovaní.
Důvodem blokace může být dosažení FlexiStropu.
Pokud máte předplacenou kartu, tak zkontrolujte dostatek kreditu.
Vytočte jako odchozí hovor kód *22#, zůstatek kreditu vám zobrazíme na displeji telefonu.
Je možné, že máte v telefonu nastavené blokování odchozích SMS zpráv.
Pro zrušení blokování napište na displeji vašeho telefonu kód pro zrušení veškerého blokování #330*heslo# (jestliže jste dosud neměnili heslo pro blokování, použijte 0000). Tento kód odešlete jako hovor. Na displeji telefonu se zobrazí hláška Blokování zrušeno či podobná zpráva dle typu vašeho telefonu. Vypněte a zapněte telefon.
Zkontrolujte, že máte správně nastavené číslo SMS centra.
V nastavení pro zprávy musíte mít uvedené číslo SMS centra (střediska zpráv): +420 608 005 681.
Zjistěte, zda máte v telefonu dostatek paměti pro SMS.
Velikosti paměti na SMS se liší podle typu telefonu. podrobnosti najdete v uživatelské příručce vašeho telefonu.
Vložte SIM kartu do jiného telefonu.
Ověříte tím, zda je nemožnost odesílání SMS způsobena SIM kartou nebo telefonem.
  • Pokud textovky tentokrát dojdou, bude závada ve vašem přístroji. Doporučujeme smazat ve vašem telefonu další SMS pro uvolnění paměti, popřípadě vyzkoušet s jinou SIM kartou. Pokud potíže přetrvávají, kontaktujte prodejce telefonu či servisní středisko.
  • Zjistíte-li, že SMS v jiném telefonu s vaší SIM kartou nefungují, smažte některé SMS uložené na SIM kartě (nejčastěji to bývají bankovní zprávy) a opět vyzkoušejte.

Pokud vám SMSky stále nebudou fungovat, tak kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na čísle *77 nebo se stavte v některé z našich prodejen.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace