nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

K čemu slouží Hlasová samoobsluha Můj Vodafone a jak se do ní dovolám?

Můj Vodafone na *77 Vám umožní:

  • Zjistit informace k vašemu zákaznickému účtu.
  • Měnit nastavení služeb.
  • Nechat se spojit s operátorem Vodafone péče o zákazníky.

Do Hlasové samoobsluhy Můj Vodafone se dovoláte:

  1. *77 z jakéhokoliv Vodafone čísla,
  2. 800 77 00 77 z čísel jiného operátora,
  3. +420 776 977 100 ze zahraničí - volání na Linku péče o zákazníky stojí stejně jako běžné volání do ČR podle vašeho roamingového tarifu.

Pokud se budete nacházet kdekoliv v zahraničí, můžete na čísle +420 776 970 219 získat zdarma informace o ceně volání, SMS, MMS i připojení v zahraničí. Informace vám zašleme SMSkou.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace