Jak můžu v Apple zařízení zaplatit za aplikace a další obsah přímo z Vyúčtování nebo kreditu?

  • Nákupy přes m-platby můžete provádět na jakémkoliv Apple zařízení (iPhone, iPad, Apple TV atd.). Stačí se přihlásit vaším Apple ID.
  • Platbu stačí nastavit jen jednou. Pak už se používá pro všechny budoucí nákupy u společnosti Apple včetně předplatného Apple Music, dalšího úložiště na iCloudu a všech položek z Apple Services, App Storu a iBooks Storu.

Jak nastavit platby?

Přejděte do aplikace Nastavení a klepněte na své jméno.

Vyberte Apple Services a App Store.

Zvolte Apple ID a vyberte Zobrazit Apple ID.

Přihlaste se pomocí Face ID, Touch ID nebo zadejte své heslo.

V Nastavení účtu klepněte na Platební údaje.

Jako platební metodu vyberte Mobilní telefon, poté vepište své mobilní číslo a klikněte na tlačítko Ověřit.

Obdržíte SMS s ověřovacím kódem. Kód zadejte a klikněte na Ověřit.

Po ověření kódu se vrátíte na obrazovku Nastavení účtu. Klikněte na Hotovo a máte vše úspěšně nastaveno.

Co dělat, pokud se nákup aplikace nedaří?

  • Ověřte, že máte aktivní službu m-platba.
  • Máte-li předplacenou kartu, ověřte si, že máte dostatečný kredit pro nákup aplikace.
  • Jestli máte paušál, zkontrolujte, že nákupu nebrání Volací limit.
  • Pokud jste už ve stejném zúčtovacím období nakupovali obsah třetích stran (týká se i SMS jízdenek, audiotexových linek apod.), mohli jste si vyčerpat Limit pro platby třetím stranám.

Jak můžu služby koupené od Apple reklamovat?

Veškeré informace k reklamaci najdete na stránkách Apple.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone