nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Můj Vodafone

Switch to english →

Modem pro UPC internet Technicolor TC7200

Image Technicolor TC7200

Modem slouží pro připojení k internetu v případě, že od nás máte kabelový internet (UPC internet).

Technické specifikace:

  • Kabelový modem EURO DOCSIS® 3.0 WIFI EMTA.
  • 4x Ethernet 10/100/1000 se signalizací provozu (4 konektory RJ-45 pro přístup k internetu), 2x RJ-11 pro telefon, 1x konektor koaxiálního kabelu.
  • Bezdrátové připojení Wi-Fi ve verzích 2,4 GHz (IEEE 802.11b/g/n) a 5 GHz (IEEE 802.11b/g/n) - přepínatelné. Modem má interní Wi-Fi antény. Rychlost připojení k internetu závisí na objednaném tarifu a místních podmínkách a liší se od maximální rychlosti domácí Wi-Fi sítě, modem podporuje rychlostní tarify do 300 Mbit/s.
  • Rozměry modemu jsou 220 × 166,7 × 43 mm.
  • Napájecí napětí: 230 V (AC), maximální příkon: 18 W, průměrný příkon: 8,7 W, adaptér AC/DC: ADAPTÉR 18 W, 12 V, DC/1,5 A.

Stáhněte si:

Co znamenají kontrolky na modemu?

Power

  • Svítí - kabelový modem je zapnutý.

DS

  • Bliká - skenování downstream kanálu.
  • Svítí - downstream kanál naladěný, standardní provozní stav.

US

  • Bliká - skenování upstream kanálu.
  • Svítí - upstream kanál naladěný, standardní provozní stav.

Online

  • Bliká - skenování připojení k síti.
  • Svítí - startovací proces dokončen, modem připojený na síti, standardní provozní stav.

Ethernet 1-4

  • Bliká nebo svítí - signalizace odesílání/přijímání dat ze zařízení za modemem, standardní provozní stav.
  • Nesvítí - port není obsazen, připojené zařízení je vypnuté.

USB (pouze pro servisní účely)

  • Bliká nebo svítí - signalizace odesílání/přijímání dat ze zařízení za modemem.

Wireless - Link

  • Svítí - bezdrátová část je aktivní, bez přenosu dat.
  • Bliká - signalizace odesílání/přijímání dat ze zařízení za modemem přes Wi-Fi, standardní provozní stav.
  • Nesvítí - bezdrátová část je vypnuta.

TEL1/TEL2

  • Bliká - registrace telefonní části EMTA na telefonní ústředně.
  • Svítí - aktivní linka, modem je registrovaný na telefonní ústředně.
  • Nesvítí - není navedená služba telefonu v modemu.
Jak se dostanu do administrace modemu?
  • Přihlaste se k Wi-Fi síti modemu nebo se připojte síťovým kabelem a do prohlížeče zadejte adresu http://192.168.0.1. Pokud používáte vlastní Wi-Fi router a v sekci režim modemu jste vybrali režim modemu (bridge), je adresa pro vstup do administrace http://192.168.100.1.
  • Pro přístup do administrace potřebujete jméno a heslo, výchozí přihlašovací jméno a heslo je pro obě hodnoty admin. Po prvním přihlášení si pro své bezpečí heslo můžete heslo změnit na vlastní. Změnu provedete v administraci v menu Systém - Heslo.
Jak zapnu Wi-Fi, jak můžu změnit název a heslo k Wi-Fi síti?

Ve výchozím nastavení je Wi-Fi síť zapnutá, název vaší sítě a heslo najdete na štítku na modemu.

Přihlaste se do administrace modemu.
Připojte se k modemu přes Wi-Fi nebo síťovým kabelem a zadejte do prohlížeče adresu http://192.168.0.1. Pro přihlášení použijte jméno admin a heslo, které jste si nastavili, případně výchozí heslo (admin).
Jděte do menu Bezdrát - Rádio.
Vyberte si, zda chcete zapnout Wi-Fi na frekvenci 2,4 GHz, nebo 5 GHz a v sekci Rádio povolte vysílání Wi-Fi sítě. Ve stejné sekci můžete upravit název své Wi-Fi sítě. V části Zabezpečení pak můžete změnit heslo. Změny vždy nezapomeňte uložit.
Modem Technicolor TC7200 umožňuje nastavení modernějšího 5GHz vysílacího pásma Wi-Fi, které využijete zejména v místech, kde běžná 2,4GHz bezdrátová síť vykazuje velmi nízkou rychlost nebo časté výpadky způsobené přítomností většího počtu Wi-Fi sítí ve vašem okolí nebo požadujete vyšší nároky na stabilitu a rychlost připojení. Myslete však na to, že ne každé zařízení umí s Wi-Fi na frekvenci 5 GHz pracovat a že Wi-Fi síť v tomto pásmu má menší dosah. Wi-Fi na 5 GHz má jiný název i heslo, tyto údaje naleznete i na štítku umístěném na základně modemu, pro přečtení je potřeba otočit modem dnem vzhůru. Pokud modem přepnete na 5GHz Wi-Fi a zjistíte, že ji žádné vaše zařízení nepodporuje a do menu modemu se vám nedaří přihlásit, proveďte tovární nastavení modemu. Do tlačítka RESET na jeho zadním panelu zasuňte například propisku a podržte přibližně 30 vteřin do rozblikání modemu. Poté vyčkejte přibližně 5 minut, modem bude mít obnoveno původní nastavení.
Jak změním Wi-Fi kanál v případě rušení Wi-Fi sítě?

Před změnou nastavení si přečtěte podrobné informace k Wi-Fi kanálům.

Přihlaste se do administrace modemu.
Připojte se k modemu přes Wi-Fi nebo síťovým kabelem a zadejte do prohlížeče adresu http://192.168.0.1. Pro přihlášení použijte jméno admin a heslo, které jste si nastavili, případně výchozí heslo (admin).
Jděte do menu Bezdrát - Rádio.
Vyberte si správný typ Wi-Fi sítě (2,4 GHz nebo 5 GHz) a v sekci Rádio - Kanál můžete vybrat z roletky nový vysílací kanál. Nastavení nezapomeňte uložit.
Modem se chová nestandardně (píská, přehřívá se...)
Vyzkoušejte restart modemu.
Začněme tím nejjednodušším. Restartujte modem tím, že ho na několik minut odpojíte od elektřiny. Poté ho vyzkoušejte zapojit do jiné elektrické zásuvky a chvíli počkejte.
Zkontrolujte zapojení všech kabelů a vypínač.
Pokud modem nesvítí, zkontrolujte ze zadní strany zařízení, zda nedošlo k náhodné manipulaci s vypínačem pod napájecím kabelem. Vyzkoušejte, že vypínač řádně funguje a je v poloze I (zapnuto).
V případě přetrvávajících potíží nás kontaktujte.
Pokud se nepodařilo modem zapnout, případně vydává pisklavé zvuky nebo svítí (bliká) zepředu trvale červeně, ozvěte se nám a pokusíme se vše co nejrychleji napravit.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace