Vodafone

Jak fungují tarify Připojení ze zahraničí na den a Připojení ze zahraničí na stálo?

Připojení ze zahraničí na stálo

  • Měsíční balíček volných dat pro připojení v zahraničí. V zemích zóny 1 má přednost, takže nepoužíváte svůj domácí datový tarif, ale připojení se řídí podmínkami Připojení ze zahraničí na stálo.
  • Je aktivní okamžitě po zapnutí, obnovuje se každý měsíc ke dni, kdy byl aktivován, nezávisle na zúčtovacím období.
  • Po vyčepání volných dat účtujeme další připojení sazbou za megabajt.
  • Službu můžete samozřejmě kdykoliv zrušit a zase znovu zapnout přes muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - Internet - Připojení ze zahraničí.

Připojení ze zahraničí na den

  • Tarif začneme účtovat až ve chvíli, kdy se v zahraničí připojíte k internetu. V zemích zóny 1 má přednost, takže nepoužíváte svůj domácí datový tarif, ale připojení se řídí podmínkami Připojení ze zahraničí na den.
  • V rámci jednoho poplatku se můžete připojovat 24 hodin od prvního připojení.
  • Po vyčepání volných dat účtujeme další připojení sazbou za megabajt.
Od 11. června 2017 můžete v zemích zóny 1 (EU a Norsku, Lichtenštejnsku a Islandu) využívat svůj domácí tarif bez dalších příplatků. Stačí mít aktivní World Roaming nebo Roaming na den. Podívejte se na podrobné informace pro zákazníky s paušálním tarifem a předplacenou kartou.

Tarify Připojení ze zahraničí se dají kombinovat se všemi tarify kromě těch, které už data v roamingu obsahují. Jako hlasový roamingový tarif musíte mít nastavený World Roaming. Kompletní ceny najdete na našich stránkách v ceníku.

Když si Připojení ze zahraničí na stálo zruším, kdy dojde k jeho deaktivaci?

Balíček zrušíme okamžitě (nejpozději do 24 hodin) a naúčtujeme vám za něj celou měsíční platbu. Zároveň můžete do doby jeho zrušení využít všechny volné jednotky.

Mohu si balíček po jeho zrušení okamžitě zapnout znovu?

Ano, jakmile proběhne deaktivace balíčku, můžete si ho zapnout znovu. Naúčtujeme vám nový poplatek a dostanete opět všechny volné megabajty pro surfování v zahraničí.

Jak se dozvím, že jsem u Připojení ze zahraničí na den / na stálo vyčerpal objem dat?

Průběh čerpání můžete sledovat na muj.vodafone.cz na stránce Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání (nebo také přes aplikaci Můj Vodafone). Při dosažení 50 a 90 % objemu dat vám pošleme informační SMSku.

Pošlete mi SMS i při dosažení 100 %? Protože pak se mi účtuje každý další megabajt.

Při 100 % vyčerpaných dat už SMS neposíláme, informujeme vás při vyčerpání 90 % limitu, abyste se mohli včas rozhodnout, jak budete internet používat dál. Útratu nad rámec balíčku si můžete regulovat pomocí Roamingového datového limitu. Limit si můžete nastavit přes muj.vodafone.cz. Automaticky je nastavený na 1 300 Kč, minimální částka limitu je 0 Kč a maximální 9 900 Kč.

Jak se dozvím, že jsem u Připojení ze zahraničí na den dosáhl 5 MB?

Při dosažení 5 MB vás speciálně neinformujeme, toto pásmo slouží hlavně pro ty zákazníky, kteří se připojí spíše omylem nebo potřebují na internetu najít jen jednorázovou informaci. Stav čerpání datového balíčku je vidět v záložce Aktuální útrata a čerpání na muj.vodafone.cz.

Kolik zaplatím u Připojení ze zahraničí na den při spotřebě nad 5 MB? Jde o součet poplatků, nebo zaplatím pouze vyšší poplatek?

Poplatky se nesčítají. Pokud nebudete čerpat více než 50 MB, jednoduše zaplatíte pouze cenu za vyšší objem dat. Ve Vyúčtování uvidíte denní poplatek rozdělený na pásmo do 5 MB a do 50 MB.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace