nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Jak funguje Připojení na měsíc?

  • Připojení na měsíc je tarif pro občasné připojení k internetu. Obsahuje 100 MB dat za 49 Kč a platí 30 dní od zahájení prvního připojení.
  • Tarif začínáte využívat až při prvním připojení k internetu. Do té doby za něj neplatíte, ani jej nečerpáte.
  • Od 8. srpna 2018 je výchozím datovým tarifem místo Připojení na den. Pokud nemáte volná data přímo v tarifu nebo jste si připojení přes Můj Vodafone nezablokovali, máte přednastavené právě Připojení na měsíc.
Jak zjistím, jaký datový tarif mám nastavený?
Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Nastavení služeb - Internet
Pro přihlášení potřebujete administrátorské heslo.
V části Internet uvidíte svůj aktuální nastavený datový tarif.
Datový tarif tu můžete změnit. Pokud je však nedílnou součástí vašeho tarifu (např. v tarifech Red Naplno), nemůžete si upravit pouze datový tarif, je třeba změnit celé tarifní řešení.
Co Připojení na měsíc nabízí?

Připojení na měsíc se hodí pro občasné připojení k internetu pro nenáročné uživatele.

  • Když máte nastavené Připojení na měsíc a poprvé se připojíte k internetu, zahájíte tím využívání tarifu. Budete mít k dispozici 100 MB dat, které můžete čerpat po dobu 30 dní.
  • Pokud stihnete vyčerpat 100 MB před vypršením 30 dnů, data vám obnovíme opět za 49 Kč. Na jejich čerpání budete mít nových 30 dní.
  • Maximální počet obnovení tarifu můžete ovlivnit úpravou DataLimitu.
  • Po vypršení 30 dní začnete tarif znovu využívat až poté, co se poprvé připojíte k internetu.
Jak u Připojení na měsíc funguje DataLimit?
  • Ve výchozím nastavení je u Připojení na měsíc nastavený DataLimit na hodnotu 3 obnovení. To znamená, že k obnově tarifu může během jednoho zúčtovacího období dojít nejvýše 3x.
  • DataLimit si můžete přes Můj Vodafone upravit (nejnižší hodnotou je 0 dokoupení, nejvyšší hodnotou neomezené množství dokoupení dat). Když si DataLimit upravíte, zůstává nastavený na novou hodnotu do té doby, než svůj datový tarif změníte na jiný.
  • Při dosažení DataLimitu a vyčerpání objemu dat se k internetu do konce 30denní platnosti tarifu nepřipojíte.
  • K vynulování DataLimitu dochází vždy k zúčtovacímu období. Upozorňujeme, že zúčtovací období se liší od doby, kdy můžete data čerpat, protože na čerpání dat máte 30 dní bez ohledu na zúčtovací období.
Mohu si data navýšit i předčasně?
  • Pokud chcete čerpání tarifu prodloužit předčasně, je to možné. Dojde tím k navýšení dat o 100 MB za 49 Kč a platnost tarifu se prodlouží o 30 dní. Nevyčerpaná dat se sloučí s nově dokoupenými 100 MB.
  • Jednorázové navýšení můžete provést přes Můj Vodafone nebo SMSkou ve tvaru VICE DAT na číslo 7700.
  • Jednorázové navýšení dat nemůžete využít v případě, že jste dosáhli nastaveného DataLimitu. V takovém případě je potřeba nejdřív upravit DataLimit tak, abychom mohli navýšení provést.
Proč mi přišla SMS o zahájení čerpání Připojení na měsíc, i když jsem se k internetu nepřipojoval?

SMS o zahájení využívání datového tarifu vám pošleme, když se váš telefon poprvé připojí k internetu a nemáte žádný z tarifů, který obsahuje pravidelný měsíční objem dat. Tím začínáte používat výchozí datový tarif Připojení na měsíc.

Nejste si vědomi, že byste se připojili k internetu?

  • V telefonu mohou probíhat aktualizace na pozadí, ověřte si nastavení svých aplikací a telefonu.
  • Telefon mohl upřednostnit mobilní síť před Wi-Fi připojením (např. Asistent Wi-Fi na iPhone, ignorování slabého připojení, Wi-Fi+ a podobné služby u OS Android).
  • Některé škodlivé aplikace se mohou k internetu připojovat na pozadí, věnujte prosím pozornost tomu, jaké aplikace si do svého telefonu stahujete a z jakých zdrojů.
Jak vypnete Připojení na měsíc?
  1. vyberte si jiný datový tarif
  2. připojení si u svého čísla zablokujte
Když máte chytrý telefon (jako je Android, iPhone nebo Windows Phone) a zároveň využíváte MMS, doporučujeme vám mít aktivní jakýkoliv datový tarif a zároveň mít povolená data v telefonu. Se zakázaným připojením nemusí MMS fungovat (data spojená s příjmem/odesláním MMS neúčtujeme).

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace