nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Přestalo mi fungovat připojení na internet, co s tím?

Volání i SMSky vám fungují, ale přestalo fungovat připojení k internetu? Máme pro vás několik tipů, jak situaci vyřešit.

Příčinou může být vyčerpání aktuálního datového balíčku (dosažení DataLimitu) nebo dosažení DataStropu.
Pokud nemáte povolené účtování dalších dat díky službě DataLimit, připojení vám po vyčerpání datového balíčku nebude fungovat. Připojení vám nepoběží také ve chvíli, kdy dosáhnete nastaveného DataStropu.
  • Podívejte se na přehled Aktivních služeb a ověřte si, že máte aktivní datový balíček.
  • Zkontrolujte hodnotu čerpaných dat v sekci Aktuální útrata a čerpání. I po vyčerpání základního datového balíčku můžete surfovat dál plnou rychlostí, stačí mít povolené účtování dalších dat díky službě DataLimit.
  • Podívejte se, jestli u svého čísla máte nastavený DataStrop. Pokud ano a už jste přenesli tolik dat, na kolik je nastavený, můžete si ho přes Můj Vodafone navýšit.
V horní stavové liště ověřte, k jaké technologii je telefon právě připojený.
Typ sítě ovlivňuje rychlost připojení a fungování některých služeb.
  • GPRS, EDGE (na displeji jako G, E) - pomalé připojení (některé stránky se nemusí načíst)
  • 3G (na displeji jako 3G, H, H+) - rychlý internet
  • LTE (na displeji jako 4G, L, LTE) - nejrychlejší připojení
Zkontrolujte, že máte zapnutá mobilní data v telefonu.
Když jsou data zapnutá, měli byste vidět ikonu připojení ve stavové liště.
Image Image Image

Vypněte a zapněte telefon.
Telefon se díky tomu znovu naladí do sítě.
Jestli internet stále nefunguje, obnovte nastavení sítě ve svém telefonu.
Telefon si sám nastaví správný přístupový bod (APN).
Image Image

Vyzkoušejte ruční nastavení telefonu.
Pokud nemůžete využít obnovu nastavení, zkontrolujte správné hodnoty podle našich návodů.
Vyzkoušeli jste všechny rady, ale internet stále nejde?

Pokud by vám nepomohla žádná z rad výše, obraťte se na Linku péče o zákazníky, kde vám rádi pomůžeme.

Hledali jste něco jiného?

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace