Přestal mi fungovat internet v mobilu, co s tím?

Volání i SMSky vám fungují, ale přestalo fungovat připojení k internetu? Máme pro vás několik tipů, jak situaci vyřešit.

Příčinou může být vyčerpání aktuálního datového balíčku (dosažení DataLimitu) nebo dosažení DataStropu.

Pokud nemáte povolené účtování dalších dat díky službě DataLimit, připojení vám po vyčerpání datového balíčku nebude fungovat. Připojení vám nepoběží také ve chvíli, kdy dosáhnete nastaveného DataStropu.

  • Podívejte se na přehled Aktivních služeb a ověřte si, že máte aktivní datový balíček.
  • Zkontrolujte hodnotu čerpaných dat v sekci Čerpání. I po vyčerpání základního datového balíčku můžete surfovat dál plnou rychlostí, stačí mít povolené účtování dalších dat díky službě DataLimit.
  • Podívejte se, jestli u svého čísla máte nastavený DataStrop. Pokud ano a už jste přenesli tolik dat, na kolik je nastavený, můžete si ho přes Můj Vodafone navýšit.
V horní stavové liště ověřte, k jaké technologii je telefon právě připojený.

Typ sítě ovlivňuje rychlost připojení a fungování některých služeb.

  • GPRS, EDGE (na displeji jako G, E) - pomalé připojení (některé stránky se nemusí načíst)
  • LTE (na displeji jako 4G, L, LTE) - rychlé připojení
  • 5G - rychlé připojení
Zkontrolujte, že máte zapnutá mobilní data v telefonu.

Když jsou data zapnutá, měli byste vidět ikonu připojení ve stavové liště.

Vypněte a zapněte telefon.

Telefon se díky tomu znovu naladí do sítě.

Jestli internet stále nefunguje, obnovte nastavení sítě ve svém telefonu.

Telefon si sám nastaví správný přístupový bod (APN).

Vyzkoušejte ruční nastavení telefonu.

Pokud nemůžete využít obnovu nastavení, zkontrolujte správné hodnoty podle našich návodů.

Vyzkoušeli jste všechny rady, ale internet stále nejde?

Pokud by vám nepomohla žádná z rad výše, obraťte se na Linku péče o zákazníky, kde vám rádi pomůžeme.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone