nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava Vodafone

Jak fungují balíčky Vodafone Pass?

  • S balíčky Vodafone Pass můžete oblíbené aplikace používat bez obav o svůj datový tarif. Aplikace, které jsou zahrnuté do vybraného balíčku, vám totiž nečerpají data z tarifu.
  • Aktivovat si můžete jeden i více balíčků Vodafone Pass z naší aktuální nabídky, a to buď v jednorázové denní variantě pro občasné využití, nebo jako obnovující se měsíční balíček.
Jaké balíčky Vodafone Pass můžu využít?
  1. Social Pass - pro nadšence do sociálních sítí máme Social Pass. Díky němu nemusíte myslet na to, kolik dat potřebujete na sdílení fotek nebo živá vysílání u aplikací oblíbených sociálních sítí.
  2. Chat Pass - s balíčkem Chat Pass můžete posílat zprávy včetně jejich příloh bez obav o svůj základní datový balíček pro univerzální využití.
  3. Music Pass - pro hudební fanoušky máme balíček Music Pass, se kterým můžete poslouchat on-line hudbu nebo si třeba pustit pohádku či podcast.
  4. Video Pass - malé kino v mobilu? S balíčkem Video Pass už nebudete muset hledat Wi-Fi a na své oblíbené seriály a tvůrce se podíváte kdekoliv.
  5. Cloud Pass - zálohujte své soubory odkudkoliv. Zahrnuté aplikace vám data z tarifu čerpat nebudou.
TIP: Využijte Vodafone MultiPass a získejte výhody balíčků Vodafone Pass za výhodnější cenu.
Jak Vodafone Pass funguje?
  • Správné fungování služby vám můžeme zaručit u oficiálních mobilních aplikací, které jsou do vybraného balíčku zařazeny. Aplikace je třeba používat v mobilu nebo tabletu, ve kterém je vložena SIM karta s aktivní službou Vodafone Pass. V případě využití alternativních aplikací nebo webových verzí služeb vám mohou být data počítána, protože nebudeme moct určit, že používáte zahrnuté aplikace.
  • Data nemusíte počítat, pokud používáte obsah přímo v aplikaci a nejde o obsah třetí strany. Například s balíčkem pro sociální sítě můžete nahrávat fotky i videa na Facebook, prohlížet si je, komentovat apod. Když ale kliknete na odkaz vedoucí na jinou stránku, otevřete YouTube video, spustíte hru atp., jde už o obsah, který není uložený přímo na Facebooku, a na ten se Vodafone Pass pro sociální sítě už nevztahuje. V některých aplikacích může dojít k tomu, že přehrávané a zobrazované reklamy či jiný obsah třetích stran může v malé míře čerpat data ze základního datového balíčku. Podívejte se na podrobné informace o zahrnutých aplikacích a podporovaném rozsahu funkcionalit.
  • Aby vám fungoval Vodafone Pass, potřebujete jeden z podporovaných tarifů a volná data v základním balíčku. Kdybyste totiž vyčerpali objem dat ve svém tarifu nebo dosáhli DataStropu, nefungovaly by vám ani aplikace, které patří do balíčku Vodafone Pass. V takovém případě stačí, když si data navýšíte.
  • Výhody Vodafone Passu můžete využít v ČR i v zemích první roamingové zóny (EU + Norsko, Lichtenštejnsko a Island).
K jakým tarifům si můžu Vodafone Pass zapnout?

Vodafone Pass na den

  • Paušální tarify: Mobilní tarify umožňující volání, které obsahují měsíční datový tarif, s výjimkou těch, které uvádíme níže.
  • Předplacené karty: Stačí vám Předplacená karta 30, u ostatních předplacených karet je potřeba mít také aktivní měsíční datový balíček.
  • Výjimky: S tarify Vodafone Neomezený, Mobilní připojení Turbo, Připojení na dlouho, Připojení na stálo nebo datovými tarify z řady Připojení pro služby (nejsou v naší běžné nabídce, jsou však součástí například starších tarifů Start a Vodafone první krok) si Vodafone Pass na den bohužel neužijete.

Vodafone Pass na měsíc

  • Paušální tarify: Mobilní tarify umožňující volání, které obsahují měsíční datový tarif, s výjimkou těch, které uvádíme níže.
  • Předplacené karty: Stačí vám Předplacená karta 30, u ostatních předplacených karet je potřeba mít také aktivní měsíční datový balíček, který se po měsíci automaticky obnovuje.
  • Výjimky: Připojení na měsíc a jednorázové Balíčky ke kartě s měsíční verzí Vodafone Passů kombinovat nejdou. S tarify Vodafone Neomezený, Mobilní připojení Turbo, Připojení na dlouho, Připojení na stálo nebo datovými tarify z řady Připojení pro služby (nejsou v naší běžné nabídce, jsou však součástí například starších tarifů Start a Vodafone první krok) si Vodafone Pass na měsíc také bohužel neužijete.
TIP: Zákazníci, kteří používají tarif (Business) Red+, mohou Vodafone Pass automaticky využít na všech číslech, která jsou do tarifu zařazena. Balíček stačí aktivovat jednou k hlavnímu číslu správce, ke kterému účtujeme měsíční poplatek za tarif. Stejnou výhodu mohou využít také zákazníci, kteří ke svému tarifu používají SIM kartu pro sdílení dat.
Co když mám Připojení na měsíc a zapnu si Vodafone Pass na den?
  • Službu Vodafone Pass na den můžete kombinovat také s Připojením na měsíc.
  • Účtování tarifu Připojení na měsíc se spustí s prvním připojením k internetu i v případě, že využijete výhradně aplikace zařazené do Vodafone Passu. Při používání zahrnutých aplikací vám však přenášená data nebudeme odečítat z měsíčního objemu dat.
  • S Připojením na měsíc můžete použít jen denní variantu Vodafone Passů. S měsíčními Vodafone Passy tento datový tarif kombinovat nejde.
Jak funguje aktivace nebo zrušení balíčku Vodafone Pass?

Vodafone Pass na měsíc

  • Aktivace balíčku - probíhá do 24 hodin (potvrdíme vám ji SMSkou) a v prvním zúčtovacím období vám účtujeme poměrnou část ceny balíčku podle toho, kdy aktivaci zadáte.
  • Zrušení balíčku - když už Vodafone Pass nebudete chtít využívat, zadejte prosím požadavek na jeho zrušení alespoň 1 den před koncem zúčtovacího období, abychom vše stihli včas zpracovat. Zrušení pak proběhne během posledního dne vašeho zúčtovacího období.
  • Změna tarifu - pokud změníte svůj tarif na takový, ke kterému Vodafone Pass nefunguje, nebudete už moct využívat jeho výhody.

Vodafone Pass na den

  • Aktivace balíčku - probíhá téměř okamžitě a potvrdíme vám ji SMSkou.
  • Zrušení balíčku - proběhne po 24 hodinách od chvíle, kdy vám balíček aktivujeme. Hodinu před koncem jeho platnosti vám pošleme SMS, abyste o tom včas věděli. Vodafone Pass na den je jednorázovým balíčkem, automaticky se na dalších 24 hodin neobnovuje.
  • Změna tarifu - pokud změníte svůj tarif na takový, ke kterému Vodafone Pass nefunguje, nebudete už moct využívat jeho výhody.
Můžu uživateli telefonního čísla zakázat aktivaci Vodafone Passu na den?
  • Pokud nechcete, aby si uživatel telefonního čísla mohl zapnout Vodafone Pass na den, můžete tuto možnost pro přihlášení s uživatelským heslem zablokovat.
  • Tuto volbu najdete v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Blokování - Blokování služby Vodafone Pass na den.
  • Když si blokování nastavíte, bude aktivace Vodafone Passu na den možná pouze s administrátorským heslem.
Může se složení aplikací ve Vodafone Passu časem změnit?
  • Podobu Vodafone Passů jsme připravili tak, abyste je mohli dlouhodobě využívat. Očekáváme, že počet zapojených aplikací se bude časem rozšiřovat.
  • Přestože ve spolupráci s partnery chceme podporovat naše zákazníky, kteří balíčky využívají, nemůžeme zcela vyloučit, že z různých důvodů může dojít ke změně rozsahu zahrnutých aplikací (například dojde k ukončení některé služby, k významné změně zaměření aplikace nebo k technickým překážkám znemožňujícím další fungování aplikace v programu Vodafone Pass). V takovém případě vás o tom budeme informovat a aktuální podobu Vodafone Passů najdete na našich stránkách.
Jsem provozovatel aplikace a chtěl bych ji zařadit do Vodafone Passu, jak to zařídím?
  • Jestli jste provozovatelem aplikace, která obsahově zapadá do některého z námi nabízených balíčků, ozvěte se nám přes portál pro partnery.
  • Jsme otevřeni rozšiřování počtu zapojených aplikací, aktuální podobu balíčků Vodafone Pass najdou zákazníci vždy na našich stránkách.
  • Jste naším zákazníkem a máte oblíbenou aplikaci, která vám ve Vodafone Passu chybí? Oslovte její tvůrce, aby se nám přes portál pro partnery ozvali. Zkusíme se s nimi domluvit na zařazení aplikace.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace