
- Díky balíčku Chat Pass můžete být ve spojení se všemi známými přes oblíbené chatové aplikace a nepočítat přitom data, která potřebují.
- Měsíční Chat Pass stojí 99 Kč a zůstává aktivní, dokud si ho nevypnete. Využít můžete i jednorázový Chat Pass na den za 9 Kč na 24 hodin.
- Zapnout si můžete i víc různých balíčků Vodafone Pass najednou nebo výhodný Vodafone MultiPass.
- Podívejte se také na obecné informace k fungování balíčků Vodafone Pass.
Jak si balíček zapnu nebo zruším?
- Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - Internet
- Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
- V části Vodafone Pass si vyberte balíček, který chcete využít.
- Změnu vám potvrdíme SMSkou.
Další možnosti:
- Aplikace Můj Vodafone - balíček najdete v sekci Služby - Nastavení internetových služeb - Vodafone Pass.
- Přes SMS - pro měsíční verzi pošlete zprávu ve tvaru
CHAT PASS vaše heslo
na číslo 7700. Pro denní variantu využijte SMS ve tvaruCHAT PASS DEN vaše heslo
a pošlete ji na číslo 7700. - Linka péče o zákazníky - zapnutí Vodafone Passu zařídíte také s operátorem na čísle *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.
Které aplikace můžu využít?
- Podívejte se na aktuální seznam zahrnutých aplikací a jejich funkcionalit.
- Správné fungování služby vám můžeme zaručit u oficiálních mobilních aplikací, které jsou do vybraného balíčku zařazeny. Aplikace je třeba používat v mobilu nebo tabletu, ve kterém je vložena SIM karta s aktivní službou Vodafone Pass. V případě využití alternativních aplikací nebo webových verzí služeb vám mohou být data počítána, protože nebudeme moct určit, že používáte zahrnuté aplikace.
- Upozorňujeme, že na stažení aplikace z aplikačního obchodu se Vodafone Pass nevztahuje.
U jakého obsahu se data nepočítají a na co se naopak balíček nevztahuje?
Kompletní výčet zahrnutých funkcionalit najdete na této stránce. Mezi nejčastěji používané funkce, které data nečerpají, patří:
- Posílání textových zpráv.
- Posílání fotek, videí a dalších příloh.
U jiných činností využíváte pro připojení svůj datový balíček určený pro univerzální využití. Zde uvádíme vybrané příklady situací, kdy jsou data počítána z vašeho datového balíčku pro univerzální využití:
- Použití hlasového nebo video volání, pokud ho aplikace nabízí. Případné výjimky ověřte na stránce s podporovanými funkcionalitami aplikací.
- Otevření odkazu vedoucího na webovou stránku.
- Přehrání videa na YouTube nebo jiném video portálu.
K jakým tarifům si můžu Vodafone Pass zapnout?
Vodafone Pass na den
- Paušální tarify: Mobilní tarify umožňující volání, které obsahují měsíční datový tarif, s výjimkou těch, které uvádíme níže.
- Předplacené karty: Stačí vám Předplacená karta 30, u ostatních předplacených karet je potřeba mít také aktivní měsíční datový balíček.
- Výjimky: S tarify Vodafone Neomezený, Mobilní připojení Turbo, Připojení na dlouho, Připojení na stálo nebo datovými tarify z řady Připojení pro služby (nejsou v naší běžné nabídce, jsou však součástí například starších tarifů Start a Vodafone první krok) si Vodafone Pass na den bohužel neužijete.
Vodafone Pass na měsíc
- Paušální tarify: Mobilní tarify umožňující volání, které obsahují měsíční datový tarif, s výjimkou těch, které uvádíme níže.
- Předplacené karty: Stačí vám Předplacená karta 30, u ostatních předplacených karet je potřeba mít také aktivní měsíční datový balíček, který se po měsíci automaticky obnovuje.
- Výjimky: Připojení na měsíc a jednorázové Balíčky ke kartě s měsíční verzí Vodafone Passů kombinovat nejdou. S tarify Vodafone Neomezený, Mobilní připojení Turbo, Připojení na dlouho, Připojení na stálo nebo datovými tarify z řady Připojení pro služby (nejsou v naší běžné nabídce, jsou však součástí například starších tarifů Start a Vodafone první krok) si Vodafone Pass na měsíc také bohužel neužijete.
Co když mám Připojení na měsíc a zapnu si Vodafone Pass na den?
- Službu Vodafone Pass na den můžete kombinovat také s Připojením na měsíc.
- Účtování tarifu Připojení na měsíc se spustí s prvním připojením k internetu i v případě, že využijete výhradně aplikace zařazené do Vodafone Passu. Při používání zahrnutých aplikací vám však přenášená data nebudeme odečítat z měsíčního objemu dat.
- S Připojením na měsíc můžete použít jen denní variantu Vodafone Passů. S měsíčními Vodafone Passy tento datový tarif kombinovat nejde.
Jak funguje aktivace nebo zrušení balíčku Vodafone Pass?
Vodafone Pass na měsíc
- Aktivace balíčku - probíhá do 24 hodin (potvrdíme vám ji SMSkou) a v prvním zúčtovacím období vám účtujeme poměrnou část ceny balíčku podle toho, kdy aktivaci zadáte.
- Zrušení balíčku - když už Vodafone Pass nebudete chtít využívat, zadejte prosím požadavek na jeho zrušení alespoň 1 den před koncem zúčtovacího období, abychom vše stihli včas zpracovat. Zrušení pak proběhne během posledního dne vašeho zúčtovacího období.
- Změna tarifu - pokud změníte svůj tarif na takový, ke kterému Vodafone Pass nefunguje, nebudete už moct využívat jeho výhody.
Vodafone Pass na den
- Aktivace balíčku - probíhá téměř okamžitě a potvrdíme vám ji SMSkou.
- Zrušení balíčku - proběhne po 24 hodinách od chvíle, kdy vám balíček aktivujeme. Hodinu před koncem jeho platnosti vám pošleme SMS, abyste o tom včas věděli. Vodafone Pass na den je jednorázovým balíčkem, automaticky se na dalších 24 hodin neobnovuje.
- Změna tarifu - pokud změníte svůj tarif na takový, ke kterému Vodafone Pass nefunguje, nebudete už moct využívat jeho výhody.