nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence Vodafone

Co mám dělat, když platba inkasem neprochází?

O neprovedeném inkasu vás budeme informovat SMS zprávou na vaše kontaktní telefonní číslo. Je pak nutné zkontrolovat, případně upravit:

  • Číslo bankovního účtu, které jste nastavili na stránce muj.vodafone.cz - kontrolu proveďte na stránce Nastavení služeb - Nastavení Vyúčtování a limitů.
  • Povolení inkasa ve vaší bance ve prospěch našeho účtu 217077033/0300 - k povolení nesmí být zadán žádný variabilní ani specifický symbol.
  • Částka Vyúčtování nepřesahuje inkasní limit nastavený ve vaší bance - pokud máte účet u ČSOB nebo České spořitelny, je také nutné zkontrolovat období, na které si váš inkasní limit stanovíte. Doporučujeme zadat 1 měsíc. Pokud totiž zadáte delší období, může se stát, že limit nebude stačit. Může se tak stát, že po několika v pořádku proběhlých inkasních platbách začne banka inkaso z důvodu vyčerpaného limitu zamítat.
  • Dostatek finančních prostředků na vašem účtu v den stržení inkasní platby.
  • Zkontrolujte, na jakou částku jsme vám vystavili Vyúčtování - pokud je částka nižší než 120 Kč (1 - 119 Kč), tak si inkasní požadavek do banky neposíláme a o stržení inkasa si požádáme, až částka ve Vyúčtování dosáhne 120 Kč a více.

Co dělat dál?

Vyúčtování je nutné uhradit jiným způsobem - to i v případě, že chybné údaje opravíte.
Vyberte si pro vás nejvhodnější způsob úhrady.
Variabilní a specifický symbol použijte z Vyúčtování.
Číslo bankovního účtu, kam je peníze nutné poslat při platbě jiným způsobem než inkasem, je 117292/0300.
Následující vystavené Vyúčtování už strhneme podle nově zadaných údajů.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace