Vodafone

Co mám dělat, když platba inkasem neprochází?

O neprovedeném inkasu vás budeme informovat SMS zprávou na vaše kontaktní telefonní číslo. Je pak nutné zkontrolovat, případně upravit:

  • Číslo bankovního účtu, které jste nastavili na stránce muj.vodafone.cz - kontrolu proveďte na stránce Nastavení služeb - Nastavení Vyúčtování a limitů.
  • Povolení inkasa ve vaší bance ve prospěch našeho účtu 217077033/0300 - k povolení nesmí být zadán žádný variabilní ani specifický symbol.
  • Částka Vyúčtování nepřesahuje inkasní limit nastavený ve vaší bance - pokud máte účet u ČSOB nebo České spořitelny, je také nutné zkontrolovat období, na které si váš inkasní limit stanovíte. Doporučujeme zadat 1 měsíc. Pokud totiž zadáte delší období, může se stát, že limit nebude stačit. Může se tak stát, že po několika v pořádku proběhlých inkasních platbách začne banka inkaso z důvodu vyčerpaného limitu zamítat.
  • Dostatek finančních prostředků na vašem účtu v den stržení inkasní platby.
  • Zkontrolujte, na jakou částku jsme vám vystavili Vyúčtování - pokud je částka nižší než 120 Kč (1 - 119 Kč), tak si inkasní požadavek do banky neposíláme a o stržení inkasa si požádáme, až částka ve Vyúčtování dosáhne 120 Kč a více.

Co dělat dál?

Vyúčtování je nutné uhradit jiným způsobem - to i v případě, že chybné údaje opravíte.
Vyberte si pro vás nejvhodnější způsob úhrady.
Variabilní a specifický symbol použijte z Vyúčtování.
Číslo bankovního účtu, kam je peníze nutné poslat při platbě jiným způsobem než inkasem, je 117292/0300.
Následující vystavené Vyúčtování už strhneme podle nově zadaných údajů.

Potřebujete změnit účet pro inkasní platbu?

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace