Vodafone

Jak si mohu změnit své heslo?

Heslo brání zneužití vašeho zákaznického účtu a díky němu jsou vaše data u nás v bezpečí. Můžete si ho libovolně kdykoliv změnit jedním z následujících způsobů:

  1. V samoobsluze muj.vodafone.cz v sekci Můj účet - Hesla.
  2. Přes operátora Linky péče o zákazníky na čísle *77 (800 77 00 77).
  3. V prodejnách Vodafonu.
  4. Prostřednictvím písemné žádosti. Vyplňte formulář Žádost o změnu Administrátorského hesla nebo Žádost o změnu Administrátorského hesla pro firemní zákazníky, pokud je váš zákaznický účet vedený na IČO.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace