Chraňte své heslo

Heslem chráníme vás a vaše údaje, proto ho nikdy nesdělujte nikomu cizímu, i kdyby vás o to požádal. Nejen, že můžete přijít o své soukromí, ale také to může mít finanční dopady.

  • Heslo byste měli znát pouze vy sami. Pokud ho sdělíte někomu jinému, může si prohlížet vaše osobní údaje nebo provést změny, které budou mít dopad na výši vyúčtování.
  • Nevybírejte si takové heslo, které je snadno uhodnutelné (např. datum narození, řadu čísel apod.).
  • Máte podezření, že někdo zná vaše heslo? Jednoduše ho změňte přes Můj Vodafone.
  • Nepoužívejte stejné heslo na více stránkách, ideální je mít pro každou službu heslo jiné.
  • Nereagujte na žádosti o přeposlání kódů, které vám přijdou SMSkou nebo jiným způsobem. S největší pravděpodobností jde o pokus o podvod.

Kdy je v pořádku, že heslo uvádíte?

  • Celé heslo zadáváte pouze při přihlášení do Můj Vodafone, při poslání dotazu přes zabezpečený formulář Centra péče (zde se vám zobrazí přihlašovací okno do samoobsluhy Můj Vodafone) nebo ve Vodafone chatu.
  • Naši operátoři a prodejci se vás ptají pouze na dvě systémem určené číslice a nemohou výběr těchto číslic ovlivnit.
  • Voláme vám s nabídkou nějaké služby a nepoznáváte číslo, které vám volá? Podívejte se na seznam čísel našich partnerů - pokud zde číslo najdete, můžete si být jisti, že jde o volání od nás.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone