nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Jsem zablokovaný FlexiStropem. Kdy dojde k odblokování?

K odblokování FlexiStropu dojde automaticky na začátku nového zúčtovacího období.

Abychom vám služby odblokovali ihned (nejpozději do 24 hodin), můžete si FlexiStrop navýšit:

Přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz.
Přejděte do sekce Nastavení služeb - Nastavení Vyúčtování a limitů.
Navyšte částku FlexiStropu.
Chcete-li FlexiStropem zablokované služby odblokovat okamžitě, je nutné FlexiStrop navýšit na částku větší, než je vaše aktuální útrata. V případě, že si službu zrušíte, dojde k tomu až ke konci zúčtovacího období (do té doby bude FlexiStrop i blokace aktivní).

Další způsoby, jak navýšit FlexiStrop:

  • přes Hlasovou samoobsluhu na *77 (sekce Můj účet - Výdaje pod kontrolou - FlexiStrop),
  • v prodejně Vodafonu.

Pro změnu/zrušení FlexiStropu budete potřebovat administrátorské heslo.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace