Vodafone

Jsem zablokovaný FlexiStropem. Kdy dojde k odblokování?

K odblokování FlexiStropu dojde automaticky na začátku nového zúčtovacího období.

Abychom vám služby odblokovali ihned (nejpozději do 24 hodin), můžete si FlexiStrop navýšit:

Přihlaste se do samoobsluhy muj.vodafone.cz.
Přejděte do sekce Nastavení služeb - Nastavení Vyúčtování a limitů.
Navyšte částku FlexiStropu.
Chcete-li FlexiStropem zablokované služby odblokovat okamžitě, je nutné FlexiStrop navýšit na částku větší, než je vaše aktuální útrata. V případě, že si službu zrušíte, dojde k tomu až ke konci zúčtovacího období (do té doby bude FlexiStrop i blokace aktivní).

Další způsoby, jak navýšit FlexiStrop:

  • přes Hlasovou samoobsluhu na *77 (sekce Můj účet - Výdaje pod kontrolou - FlexiStrop),
  • v prodejně Vodafonu.

Pro změnu/zrušení FlexiStropu budete potřebovat administrátorské heslo.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace