nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass Vodafone

Jak získám novou SIM kartu po ztrátě nebo odcizení telefonu a kdy bude aktivní?

Novou SIM kartu vám pošleme zdarma:

Přihlaste se do samoobsluhy na muj.vodafone.cz a jděte do sekce Nastavení služeb - SIM karta a telefon.
K přihlášení použijte administrátorské heslo.
Objednejte si SIM kartu v položce "Nová SIM karta".
Novou SIM kartu vám pošleme poštou.

Další možnosti, jak získat novou SIM kartu:

  1. V aplikaci Můj Vodafone - v sekci Mobilní internet zvolte Objednat LTE SIM kartu.
  2. Navštivte některou z našich prodejen, kde dostanete SIMku hned - stačí znát administrátorské heslo (u zákazníků s rámcovou smlouvou vyžadujeme také občanský průkaz a lze je ověřit i heslem plátce).
  3. Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 nebo 800 77 00 77 a SIMku vám pošleme poštou.
Pokud jste využívali mobilní bankovnictví, je potřeba si SIM kartu objednat přes operátora na Lince péče o zákazníky nebo v prodejně. Vystavíme vám SIM kartu s podporou mobilního bankovnictví a nový MPUK, pomocí kterého si znovu aktivujte bankovní aplikaci.
Jak aktivovat novou SIMku?
    Image Číslo SIM karty
  1. V samoobsluze muj.vodafone.cz - v sekci Nastavení služeb - SIM karta a telefon vyplňte v části Aktivace nové SIM 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.
  2. V aplikaci Můj Vodafone - v sekci Mobilní internet zvolte Aktivovat LTE SIM kartu a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  3. Přes Linku péče o zákazníky - zavolejte z jakéhokoliv čísla na 800 77 00 77.
  4. V prodejně.

Pokud jste číslo po ztrátě zablokovali:

  • Odblokujte ji v Hlasové samoobsluze *77.
  • Nebo to zařídíte v samoobsluze muj.vodafone.cz - v sekci Nastavení služeb - SIM karta a telefon blokaci zrušíte v části Ztracený či odcizený telefon/SIM.

Na nové SIM kartě bude nastaven základní PIN 1234, který doporučujeme změnit.

Kontakty, které jste měli na staré SIM kartě, na nové SIM nebudou a nelze je bohužel dohledat. Proto doporučujeme kontakty pravidelně zálohovat. Pokud pro volání využíváte Vlastní 3G zónu, tak po výměně SIM přestanou hovory přes 3G zónu fungovat. Aby se funkčnost obnovila, je třeba v administraci 3G zóny telefonní číslo odebrat, a po dokončení změny znovu přidat. Následně doporučujeme restartovat telefon.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace