Vodafone

Jak získám novou SIM kartu po ztrátě nebo odcizení telefonu a kdy bude aktivní?

Novou SIM kartu vám pošleme zdarma:

Přihlaste se do samoobsluhy na muj.vodafone.cz a jděte do sekce Nastavení služeb - SIM karta a telefon.
K přihlášení použijte administrátorské heslo.
Objednejte si SIM kartu v položce "Duplikát SIM při ztrátě nebo odcizení".
Novou SIM kartu vám pošleme poštou.

Další možnosti, jak získat novou SIM kartu:

  1. Navštivte některou z našich prodejen, kde dostanete SIMku hned - stačí znát administrátorské heslo (u zákazníků s rámcovou smlouvou vyžadujeme také občanský průkaz a lze je ověřit i heslem plátce).
  2. Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 nebo 800 77 00 77 a SIMku vám pošleme poštou.
Pokud jste využívali mobilní bankovnictví, je potřeba si SIM kartu objednat přes operátora na Lince péče o zákazníky nebo v prodejně. Vystavíme vám SIM kartu s podporou mobilního bankovnictví a nový MPUK, pomocí kterého si znovu aktivujte bankovní aplikaci.
Jak aktivovat novou SIMku?

Pokud jste kartu po ztrátě nezablokovali:

  • Nová SIMka bude aktivní ihned.

Pokud jste kartu po ztrátě zablokovali:

  • Odblokujte ji v Hlasové samoobsluze *77.
  • Pošleme vám SMS, jakmile bude karta odblokována.

Na nové SIM kartě bude nastaven základní PIN 1234, který doporučujeme změnit.

Kontakty, které jste měli na staré SIM kartě, na nové SIM nebudou a nelze je bohužel dohledat. Proto doporučujeme kontakty pravidelně zálohovat. Bezpečné zálohování a správu kontaktů z telefonu umožňuje služba Vodafone park.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace