nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Vodafone

Jak získám novou SIM kartu po ztrátě nebo odcizení telefonu a kdy bude aktivní?

Ať už jste SIM kartu ztratili, nebo vám ji někdo odcizil, novou vám dáme zdarma. Je více způsobů, jak ji můžete získat, vyberte si ten, který vám vyhovuje nejvíc.

Přihlaste se do samoobsluhy na muj.vodafone.cz a jděte do sekce Služby - SIM karta a telefon.
K přihlášení použijte administrátorské heslo.
Objednejte si SIM kartu v položce "Nová SIM karta".
SIMku od nás dostanete poštou, obvykle dorazí do 2 až 3 pracovních dnů.

Další možnosti, jak získat novou SIM kartu:

  1. V aplikaci Můj Vodafone - v sekci Více vyberte Objednávku LTE SIM karty.
  2. Navštivte některou z našich prodejen, kde dostanete SIMku hned - stačí znát administrátorské heslo (u zákazníků s rámcovou smlouvou vyžadujeme také občanský průkaz a lze je ověřit i heslem plátce).
  3. Zavolejte na Linku péče o zákazníky na *77 nebo 800 77 00 77 a SIMku vám pošleme poštou.

Je dobré vědět:

  • Novou SIM kartu si prosím vyzvedněte co nejdříve. I když máte SIM blokovanou, nepřerušuje se tím účtování vašeho tarifu nebo smlouva.
  • Používáte anonymní předplacenou kartu? V tom případě si novou SIM můžete objednat telefonicky nebo si ji vyzvedněte osobně v prodejně.
  • Měli jste přímo na SIM kartě aktivní mobilní bankovnictví, ovládané z menu SIM karty? V tom případě si novou SIM objednejte telefonicky nebo si ji vyzvedněte v prodejně. Běžně už podporu M-Banky na SIM kartách nemáme, proto je třeba požádat o tento typ SIM karty.
Jak si můžu novou SIM kartu aktivovat?

Ať už si vyberete jakýkoliv způsob, aktivaci nové SIM karty provedeme obvykle do 1 hodiny.

    Image Číslo SIM karty
  1. V samoobsluze muj.vodafone.cz - v sekci Služby - SIM karta a telefon vyplňte v části Aktivace nové SIM 19místné výrobní číslo nové SIM a klikněte na uložit.
  2. V aplikaci Můj Vodafone - v sekci Více - Naše síť zvolte Aktivaci LTE SIM karty a naskenujte 19místné výrobní číslo nové SIM.
  3. Přes Linku péče o zákazníky - zavolejte nám z jakéhokoliv čísla na 800 77 00 77.
  4. Osobně v naší prodejně.
Kontakty, které jste měli uložené na staré SIM kartě, na nové SIM nebudou a nelze je bohužel dohledat. Proto doporučujeme kontakty pravidelně zálohovat (například přes Google účet nebo iCloud). Pokud používáte Vlastní 3G zónu, je třeba po výměně SIM karty v administraci 3G zóny telefonní číslo odebrat, a po dokončení změny znovu přidat. Následně doporučujeme restartovat telefon.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace