Vodafone

Co mám dělat, když jsem omylem dobil jiné číslo?

Pokud jste omylem dobili jiné telefonní číslo:

  • Kontaktujte operátora na Lince péče o zákazníky na *77, který ověří, zda toto číslo existuje.
  • Jestliže jste dobili existující telefonní číslo, bohužel vám nemůžeme peníze vrátit, protože nejsme oprávněni odebírat peníze ze zákaznických účtů - zkuste se proto domluvit s majitelem dobitého čísla, aby vám kredit vrátil.
  • V případě, že číslo, které jste dobili, neexistuje, tak vám peníze vrátíme - pošlete na naše reklamační oddělení písemnou žádost, která bude obsahovat kopii dokladu o zaplacení, jméno, adresu, dobité telefonní číslo a telefonní číslo, které jste chtěli dobít. Částku vám vrátíme poštovní poukázkou nebo na váš bankovní účet, pokud ho uvedete.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace